۶ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند/بستری ۱۰۵ بیمار در یک روز

مصری گفت: متأسفانه روز گذشته آمار فوتی بیماران کرونایی بار دیگر در قم بالابود و ۶ بیمار کرونا مثبت جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «مهدی مصری» امروز (چهارشنبه 20 بهمن) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کووید۱۹ در قم گفت: در ۲۴ ساعت گذشته 157 بیمار با علائم کرونا به بیمارستان‌های قم مراجعه کردند که 105 نفر از آن‌ها بستری شدند.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: سه‌رقمی شدن میزان بستری‌ها در یک روز، نشان‌دهنده وضعیت وخیم استان است و باید تا جایی که می‌توان در راستای توسعه مسائل بهداشتی و رعایت دستورالعمل‌ها دقت داشت.
 

وی گفت: 83 بیمار کرونایی نیز که در بیمارستان‌ها بستری بودند با نظر پزشکان و پس از گرفتن خدمات درمانی راهی منازل شدند و ادامه روند درمان آن‌ها در منزل است.


مصری تصریح کرد: متأسفانه روز گذشته آمار فوتی بیماران کرونایی بار دیگر در قم بالابود و 6 بیمار کرونا مثبت جان خود را از دست دادند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: در حال حاضر 469 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های قم بستری هستند که حال 52 نفر آن‌ها وخیم گزارش‌شده است.


وی گفت: در حوزه بهداشت نیز 827 تست کرونا گرفته شد و 476 تست نیز که مثبت شده بود به صاحبان آن‌ها اعلام شد تا به قرنطینه بروند.


مصری در خصوص واکسیناسیون گفت: تمامی انواع واکسن‌ها در قم موجود است و تاکنون یک‌میلیون و 701 هزار و 962 دوز واکسن در قم تزریق‌شده است.

کد خبر 1146641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha