حضور پررنگ اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن پشتیبانی از نظام و ولایت است

روحی گفت: حضور پررنگ اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن پشتیبانی از نظام و ولایت است و امسال اهالی فرهنگ و هنر ما این مساله را ثابت می کنند.

« مهدی روحی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهارکرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن نمایش عظمت و اقتدار ملت است و این حضور باید با شور و شعف خاص برگزار شود تا خط بطلانی بر دسیسه های مختلف دشمنان باشد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا افزود: حضور مردم در برنامه های مختلف دهه فجر امسال و در این برهه حساس که دشمنان درصدد ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه هستند؛ بار دیگر نشان داد که ملت ما دست از آرمان های نظام بر نمی دارد.

 

وی با اعلام اینکه راهپیمایی خودرویی 22 بهمن امسال در شهرستان نکا از میدان امام حسین(ع) تا مصلای نکا برگزار می شود؛ تصریح کرد: برنامه های این روز بزرگ در داخل مصلای بزرگ نکا و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

روحی گفت: ملت همیشه در صحنه ایران با حضور آگاهانه خود، بار دیگر به دشمنان ثابت می کنند که تحت هیچ شرایطی از پشتیبانی از نظام و صیانت از آرمان‌ها و دستاوردهای آن دست برنخواهنند داشت و امسال هم با حضور خود نشان خواهند داد که همواره پشتیبان نظام و ولایت هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا افزود: حضور پررنگ اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در راهپیمایی 22 بهمن پشتیبان ی از نظام و ولایت است و امسال اهالی فرهنگ و هنر ما این مساله را ثابت می کنند.

 

وی یادآور شد: جشن پیروزی انقلاب امسال نیز به صورت موتوری و خودرویی با حضور مردم غیور شهرستان نکا برگزار می شود و همچون همیشه اقتدار و عظمت خود را به رخ جهانیان خواهیم کشاند.

کد خبر 1146757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha