حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، جلوه ای از وحدت و همدلی مردم با آرمانهای انقلاب اسلامی است

زارعی گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، جلوه ای از وحدت و همدلی مردم با آرمانهای انقلاب اسلامی است و نشان خواهیم داد که همه ما در همه نقاط شهری و روستایی از ارزش ها و آرمان های انقلاب دفاع می کنیم.

«علی اکبر زارعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران با تبریک دهه فجر اظهارکرد: دهه فجر دهه ای پر از خاطرات فراوان برای همه ماست و روز و دهه ای است که ملت ما استقلال، آزادی و جمهورییت و اسلامیت خود را بازیافتند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای سمچول بهشهر افزود: بزرگداشت این ایام بیعتی دوباره با امامین انقلاب و شهدایی است که از جان خود گذشتند و با خون خود، این نظام را به این درجه و جایگاه رساندند.


وی با بیان اینکه مردم ما از ابتدای انقلاب تاکنون همواره و همیشه در صحنه های سرنوشت ساز حضوری چشمگیر داشته و دارند، خاطرنشان کرد: امسال نیز ملت ایران با بصیرت و لبیک به ندای رهبرمعظم انقلاب برای حمایت و پشتیبانی از نظام، دولت و کشور در راهپیمایی ایام الله ۲۲ بهمن حضوری باشکوه خواهند داشت .

زارعی گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن، جلوه ای از وحدت و همدلی مردم با آرمانهای انقلاب اسلامی است و  نشان خواهیم داد که همه ما در همه نقاط شهری و روستایی از ارزش ها و آرمان های انقلاب دفاع می کنیم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای سمچول بهشهر افزود: اعضای این کانون هم همون همه ملت ایران در روز 22 بهمن با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد که همواره در خط انقلاب و ارزش های نظام هستند.

وی یادآور شد: پاسداشت ارزش های انقلاب، گامی مهم برای اقتدار نظام است که نباید لحظه ای در این راستا درنگ شود و لذا اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا روستای سمچول مسئولانه و بر حسب وظیفه در این راهپیمایی 22 بهمن حضور با شکوه خود را به نمایش می گذارد.

کد خبر 1146766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha