محدودیت‌های ترافیکی مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن در قم اعلام شد

رییس پلیس راهور استان قم محدودیت‌های ترافیکی مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن که به صورت خودرویی و موتوری در قم برگزار می شود را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سرهنگ غلامرضا صدفی گفت: به منظور هر چه باشکوه برگزار شدن مراسم روز ۲۲ بهمن محدودیت ها و تمهیدات ترافیکی از ساعت ۶ در مسیر برگزاری رژه خودرویی در قم اجرا خواهد شد.

 

رییس پلیس راهور استان قم افزود: مسیر تجمع موتورسواران ساعت ۹ در تقاطع بلوار عمار یاسر - انقلاب بوده و مسیر حرکت موتورسواران از تقاطع بلوار عمار یاسر - انقلاب به طرف تقاطع سجادیه - بلوار سمیه، بلوار پیامبر اعظم(ص) و مسجد مقدس جمکران است و همچنین محل تجمع خودروهای شرکت کننده در این مراسم تقاطع پل حجتیه و میدان روح الله است.

 

صدفی ادامه داد: مسیر حرکت نیز میدان روح الله ،تقاطع ناشران ، میدان معلم و بلوار پیامبر اعظم و مسجد مقدس جمکران است.

 

وی تصریح کرد: از ساعت ۶ روز جمعه ۲۲ بهمن ماه جاری توقف هرگونه وسیله در محل رژه موتوری وخودرویی ممنوع بوده و در صورت پارک با جرثقیل به محل دیگری انتقال داده خواهد شد.

 

صدفی یادآر شد: با توجه به نحوه برگزاری مراسم رژه موتوری و خودرویی و افزایش حجم ترددها و احتمال وقوع ترافیک از تمامی همشهریان انتظار داریم به منظور اجرای هر چه با شکوه تر این مراسم از پارک دوبل و رها کردن خودروها بدون راننده در مسیر برگزاری مراسم در مسیرهای اعلامی خودداری کنند.

کد خبر 1146884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha