پروژه احداث و ساخت بیمارستان محلی چوئبده کلنگ زنی شد

به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در نهمین روز از ایام الله دهه فجر، پروژه احداث و ساخت بیمارستان محلی شهر چوئبده کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «شکرالله سلمان‌ زاده» ظهر امروز (پنج شنبه ۲۱ بهمن) در آئین کلنگ زنی پروژه احداث و ساخت بیمارستان محلی شهر چوئبده که با حضور امام جمعه آبادان، مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و اعضای شورای شهر چوئبده، بخشدار مرکزی و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تبریک به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: به مناسبت این ایام خجسته شاهد کلنگ‌زنی بیمارستان محلی چوئبده که یکی از مطالبات به حق و آرزوهای قدیمی مردم این شهر به شمار می‌رود، بودیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه مجوز ساخت این بیمارستان با پیگیری نمایندگان مجلس، مسئولان شهری و دانشگاه علوم پزشکی آبادان صادر شده است افزود: این بیمارستان داری زیربنایی به متراژ ۲ هزار و ۱۵۰ مترمربع و با ۳۲ تخت بستری ساخته خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه بیمارستان محلی چوئبده در هشت ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید تصریح کرد: در این بیمارستان بخش‌هایی از جمله بستری، اورژانس، آزمایشگاه، سونوگرافی، رادیولوژی، لاندری و دندانپزشکی به مردم این منطقه خدمات‌ رسانی خواهند کرد.

 

«حجت‌الاسلام حمید سیلاوی» نیز در ادامه خاطر نشان کرد: ساخت این بیمارستان یکی از ضرورت‌ها و نیازهای مبرم این شهر بود.

 

امام جمعه چوئبده ادامه داد: مردم با توجه به فاصله زیاد تا بیمارستان، پیش از این نارضایتی‌هایی را داشتند و ساخت این بیمارستان برای شهر چوئبده ضروری بود.

 

وی بیان کرد: امیدوار هستیم که فاصله کلنگ‌زنی تا بریدن روبان کوتاه باشد و سرعت و دقت همزمان در ساخت این بیمارستان رعایت شوند تا بودجه، نیرو، اعتبارات و زمان به هدر نروند.

 

در ادامه نیز «جلیل مختار» عنوان کرد: خدا را شاکریم که در دهه فجر شاهد کلنگ‌زنی بیمارستان محلی چوئبده هستیم و این اتفاق میمون برکات زیادی را برای شهر چوئبده و روستاهای اطراف خواهد داشت.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: بعد از مراجعات مکرر و تماس‌های بسیار زیادی مردم شهر چوئبده این ضرورت احساس می‌شد و همین مهم باعث شد که به صورت جدی موضوع دریافت مجوز این بیمارستان محلی را دنبال کنیم تا در آینده خدمات‌رسانی فوری و مطلوبی به بیماران این شهر ارائه شود.

 

کد خبر 1146998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha