از اهدای ۸۰ سری جهیزیه به زوجین جوان تا بازدید از نمایشگاه سنتی در شهرستان مارگون

امام جمعه شهرستان مارگون با حضور در مدرسه فاطمه الزهرا (س) از نمایشگاه سنتی که به مناسبت دهه فجر برپا شده بود، بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «رحم الله خواجه پور» امروز (۲۱ بهمن ماه) در جمع ۸۰ زوج و زوجه در مصلی امام رضا (ع) مارگون، گفت: ازدواج یکی از سنت های الهی است که باید همه ما زمینه ازدواج را برای جوانان مهیا کنیم.

 

امام جمعه شهرستان مارگون افزود: حوزه مقاومت امام حسین علیه السلام و قرارگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان مارگون خدمات زیادی به این منطقه در جهت خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها رسانده است که باید از سیدحسن خوبانی به صورت ویژه تشکر کنیم که در این راستا گام‌های بسیاری برداشته است.

حجت الاسلام خواجه پور با بیان اینکه بسیاری از مشکلات جوانان با جهیزیه حل می شود، افزود: همه مسئولان باید تلاش کنیم که مسئله ازدواج در جامعه رواج پیدا کند.

 

وی یکی از مشکلاتی که مسائل فحشا و منکرات را در جامعه اسلامی زیاد کرده، توجه نکردن به امر ازدواج دانست و از زوجین خواست تا با معنویت و ایمان راسخ در جهت تحکیم خانواده تلاش کنند.

 

***بازدید امام جمعه شهرستان مارگون از نمایشگاه سنتی به مناسبت دهه فجر

امام جمعه شهرستان مارگون همچنین امروز با حضور در مدرسه فاطمه الزهرا(س) از نمایشگاه سنتی که به مناسبت دهه فجر برپا شده بود بازدید کرد.

 

حجت الاسلام «رحم الله خواجه پور» با اشاره به به پتانسیل و ظرفیت های دانش آموزان، گفت: آیا فردی که کفشی را می سازد جهت درمان بیماری دیابت نباید آن را مورد توجه و حمایت قرار داد، مسئولین ظرفیت‌های این شهرستان را شناسایی و تقویت کنند.

امام جمعه شهرستان مارگون با تشکر از مدیر مدرسه فاطمه الزهرا (س) و معلمین که در برپایی این نمایشگاه نقش داشتند، افزود: در کنار علم و تحصیل می توان زمینه را برای اقتصاد مقاومتی ایجاد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه درصدد هستیم جهت ایجاد اشتغال کارآفرینان را دعوت کنیم، گفت: با دعوت از کارآفرینان تلاش می‌کنیم زمینه اشتغال را برای مردم این شهرستان ایجاد کنیم.

 

 

***افتتاحیه یک کسب و کار به مناسبت دهه فجر با حضور امام جمعه

امام جمعه شهرستان مارگون همچنین در آئین افتتاحیه مغازه پوشاک فروشی جهت اشتغال حضور پیدا کرد و گفت: امروز وظیفه مسئولان این است که همان طوری که این نسل جوان انقلاب را حفظ کرد، ما هم آنها را حفظ کنیم و اجازه ندهیم از مسیرشان منحرف شوند.

 

حجت الاسلام خواجه پور گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) زحمت های بسیاری جهت ایجاد اشتغال کشیده که باید از آنها تشکر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان تا می‌توانند برای فراهم کردن اشتغال برای جوانان گام مضاعف بردارند.

 

امام جمعه مارگون گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه اشتغال زایی فعالیت‌های خوبی داشته است.

کد خبر 1147100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha