خروش مردم انقلابی در یوم الله ۲۲ بهمن/  حماسه حضور در جای جای شهرهای ایران اسلامی

۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن عده ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان‌ها؛ امروز و در یوم الله ۲۲ بهمن مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲بهمن شور و شعور و وفاداری خود به انقلاب اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشیدند.

 


* شور و شعور مردم آذربایجان غربی برای خلق حماسه ۲۲بهمن دیدنی است

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، مردم آذربایجان غربی همچون دیگر شهرها، روستاها و استان های کشور آماده حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال هستند.

مردم با حضور خود از ساعت ها قبل از شروع راهپیمایی ۲۲بهمن در خیابان ها، شور و شعور خود را به رخ جهانیان می کشند.

 

اقشار مختلف مردم آذربایجان غربی در چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، خود را برای خلق حماسه ای دیگر آماده می کنند

 

امروز ۴۳ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد و مردم به دنیا ثابت کرده اند که از مسیر آرمان های امام راحل و شهدا قدمی دور نشده اند.

 

به نظر می رسد حضور امسال متفاوت تر از سال های گذشته باشد و امسال شاهد حضور خانوادگی بیشتری در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستیم.

 

همه مردم ایران خوب می دانند که اگر امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم همه در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی و رشادت ها و دلیری های مردم در ۴۳ سال قبل است که همه خود را وام دار شهدای انقلاب می دانیم.

 

* حماسه حضور در جای جای شهرهای مختلف استان اردبیل
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای مختلف استان اردبیل به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت خودرویی و موتوری برپا شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

 

با وجود بارش برف در مناطق مرکزی و جنوبی استان استقبال عموم مردم از این راهپیمایی با شکوه است.

 

سردادن شعارهای انقلابی و اعلام انزجار از استکبار جهانی و پخش سرودهای انقلابی از خودروها از شوآفرینی مردم در مسیرهای راهپیمایی مناطق مختلف استان اردبیل است.

 

راهپیمایی در اکثر شهرستان ها به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شود.

 

با توجه به برودت هوا سخنرانی این مراسم معنوی نیز در مصلی ها برگزار خواهد شد.

 

 

* مردم بیرجند در ۴۳ سالگی انقلاب حماسه ساز شدند

 

خبرگزاری شبستان- خراسان جنوبی؛ 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن عده ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

 

پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا (صلی الله علیه و آله) به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

 

22 بهمن سالگرد پیروزی مردمانی است که با دست خالی جلوی رژیم ستمگر ایستادند و رخت تباهی، سیاهی و پلیدی را بستند و آزادی به خانه ها برگشت و مردم این سرزمین، استقلال خویش را باز یافتند و جمهوری اسلامی با دست مبارک امام راحل بنیاد نهاده شد.

 

در 22 بهمن 57 بود که رشادت ها و خون های مردم و شهدا ثمره داد و روزگار آغشته به آلودگی و اختناق به سر رسید و پس از سیاهی 2500 ساله سحر از راه رسید و سپیده بردمید و خورشید فروزان انقلاب، همچون معجزه ای اعجاب انگیز، از افق توحید طلوع کرد و بر روی عاشقان حق و حقیقت روزنه امید و آرامش گشود.

 

مردم ایران اسلامی در 22 بهمن 57 به رهبری امام عزیزشان بساط سیاهی را برچیدند و روزنه امیدی را در جهان گشودند روزنه که چشم ستمگران و استکباران به خصوص آمریکای جهان خوار را کور کرد.

 

پرتوهای این خورشید فروزان، نهال آرمان های والای امت اسلام را به بالندگی رسانید و باغ های اندیشه را بارور ساخت و در پرتو آن، نغمه توحید و صلای ایمان در همه جای کشور طنین انداز شد.

 

43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد انقلاب یکه سبب رویش بیداری اسلامی در جهان شد و نه تنها مسلمانان را بلکه غیرمسلمانان را برای رسیدن به آزادی و استقلال برانگیخت.

 

 

این رویداد شگفت انگیز چون انفجاری عظیم، گیتی را به تزلزل درآورد و ساکنان آن را در بهت و تحیّر فرو برد و تمامی تحلیل ها و برنامه ریزی های سیاست مداران و سازمان های جاسوسی و اطلاعاتی دنیای استکبار را دگرگون ساخت و راه تازه ای پیش روی حقیقت طلبان گشود.

 

تاریخ انقلاب را باید نوشت تا آیندگان بفهمند که این انقلاب و میوه پر طراوت آن، یعنی نظام اسلامی آسان به دست نیامده و در پای واژه واژه این کتاب مقدس، خون پاک ترین و رشیدترین فرزندان این ملت ریخته شده است.


امروز سالگرد چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی فرا رسیده است و طی دو سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا شاهد برگزاری راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری در کشور بودیم و مردم ایران اسلامی با عشقی که به مقام معظم رهبری، امام راحل و شهدا دارند طی این دو سال اخیر نشان دادند که هیچ چیز نمی تواند از شکوه این روز بزرگ بکاهد.

 

امروز هم همچون 2 سال اخیر شاهد حضور باشکوه مردم بیرجند در راهپیمایی خودرویی و موتوری 22 بهمن هستیم و به هر طرف که نگاه می کنیم مردمانی را می بینیم که شعار«مرگ بر آمریکا» را سر می دهند و پرچم ایران اسلامی را بر روی خودروهای خود نصب کرده اند.

 

به میدان قدس بیرجند می رویم جایی که نقطه آغاز راهپیمایی یوم الله 22 بهمن است و با ترافیکی از خودروها مواجه می شویم دیگردر اینجا رنگ و مدل خودروها دیگر قابل تشخیص نیست و تنها آن چیزی که چشم را نوازش می دهد پرچم پُرافتخار ایران اسلامی است پرچمی که مردم ایران با ازخودگذشتگی و ایثار نگذاشتند بر روی زمین بیافتد.

 

همه مردم انقلابی بیرجند به خیابان پاسداران آمده اند تا پرچم افتخار را بالا بگیرند و به دشمن بگویند که هیچ گاه نمی تواند این مردم را با اعمال تحریم های ظالمانه و اقتصادی از پای بیاندازد و هیچ گاه مردم ایران مشکلات را به پای انقلاب اسلامی نمی نویسند.

 

*  خروش مردم انقلابی قم در یوم الله ۲۲ بهمن

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مردم قم امروز (جمعه 22 بهمن) با حضور گسترده و پرشور خود در خیابان های سطح شهر، بار دیگر در حماسه بزرگ یوم الله 22 بهمن شرکت کردند.

 

مردم درحالیکه پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی و تمثالهای امام راحل و مقام معظم رهبری  را بر روی خودروها و موتورهای خود به اهتزاز درآورده اند با تجمع در بلوار پیامبر اعظم (ص)حرکت خود را به مسجد مقدس جمکران شروع کردند.

 

مردم شرکت کننده در این راهپیمایی با روشن کردن چراغ های وسایل نقلیه خود و زدن بوق های ممتد آغاز چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را به جشن گرفتند و با آرمان های مقدس امام راحل  تجدید میثاق کردند و با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید عهد دوباره ای انجام دادند.

 

در مسیر این راهپیمایی پخش سرودهای انقلابی و حماسی که روزهای شکوهمند بهمن ۵۷ را در اذهان تداعی می کرد حال و هوای خاصی را به این مراسم داده است.

 

مسیر اولیه  راهپیمایی موتوری ۲۲ بهمن درقم از مسجد دوازده  امام خاکفرج آغاز و پس از عبور از میدان مطهری ، پل علیخانی - ۴۵ متری عمار یاسر در ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص) تجمع نمودند.

 

همچنین مسیر اولیه راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن درقم از شش مسیر مسجد امیرالمومنین درخیابان فاطمی ،  مسجد رسول الله بلوار کریمی ،  مسجد طفلان مسلم خیابان توحید ،  مسجد المهدی ۲۰ متری شهید بهشتی ، مسجد امام صادق(ع) خیابان ۱۹ دی و مسجد حضرت زهرا(س) منطقه پردیسان آغاز  و از ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) به صورت باشکوه راهپیمایی موتوری و خودرویی به سمت مسجد جمکران شروع شد.

 

* الیوم اتممت علیکم نعمتی/ حضور تمام قد کرمانی ها در مراسم ۲۲ بهمن

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم قدرشناس و انقلابی و ولایتمدار پایتخت مقاومت ایران اسلامی همگام با دیگر هموطنان با حضور پرشور خود، جشن ۲۲ بهمن ماه را آغاز کردند.

 

صدها خودرو از ساعات اولیه صبح امروز، جمعه(22 بهمن 1400) با مزین شدن به پرچم اقتدار و افتخار ایران اسلامی و عکس های سردار دلها شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی در نقطه مبدأ خودروپیمایی یعنی فرودگاه کرمان حاضر شدند.

 

 

حرکت باشکوه و تماشایی خودروها در مسیر بولوار جمهوری اسلامی در حال خلق صحنه هایی ماندگار در فجر چهل  و سوم است.

 

موج خیره کننده خودروهای شرکت کننده در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن، شور و نشاط انقلابی را بار دیگر به نمایش گذاشته است و مردمی از جنس غرور ملی هم اکنون عزت و عظمت و استقلال ایران اسلامی را مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشته اند.

 

 

حال و هوای مثال زدنی کرمان در ۲۲ بهمن ماه، حاکی از شوق بی نظیر ملتی است که عید حقیقی خویش را جشن گرفته است همانگونه که امام خامنه ای فرمودند «بیست و دوم بهمن، عید حقیقی برای ملت ماست. بیست و دوم بهمن، برای ملت ما در حکم عید فطری است که ملت در آن، از یک دوران روزه‌ی سخت خارج شد؛ دورانی که محرومیت از تغذیه‌ی معنوی و مادّی را بر ملت ما تحمیل کرده بودند. بیست و دوم بهمن، در حکم عید قربان است؛ زیرا در آن روز و به آن مناسبت بود که ملت ما اسماعیل های خودش را قربانی کرد. بیست و دوم بهمن، در حکم عید غدیر است؛ زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی، برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت.»

 

کد خبر 1147298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha