ایران به برکت انقلاب اسلامی از قدرت های برتر جهانی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، مردم در تمامی حوزه‌های اقتصادی، نظامی و فرهنگی مستقل شدند، گفت: امروز ایران به برکت انقلاب اسلامی از قدرت های برتر جهانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «سید ضیاء الدین آقاجان پور» امروز(22 بهمن) در پایان مراسم راهپیمایی چهل و سومین بهار انقلاب که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به دستاوردها و پیشرفت های کشور در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این پیشرفت‌ها به حدی رسیده که دشمن جرأت تعرض به نظام جمهوری اسلامی را ندارد.

 

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به تلاش نخبگان کشور در عرصه‌های مختلف علمی و دفاعی، اظهارکرد: مذاکرات امروز با عزت و اقتدار همراه است، چرا که آن‌ها نیازمند هستند.

 

 

وی با بیان اینکه در تاریخ سیاسی ایران، برای نخستین بار حاکمیتی دینی با تکیه بر مردم ایجاد شد، افزود: انتخاب مسئولان و خدمتگزاران این نظام به دست مردم صورت می گیرد که نشان بارز حکومتی دینی با تکیه بر مردم است.

 

 

آقا جان پور با بیان اینکه نظام شاهنشاهی بدون در نظر گرفتن منافع مردم غلام حلقه به گوش غرب بودند و سرمایه های ارزشمند ایران را چپاول می کردند، خاطرنشان کرد: در نهایت نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) در ۲۲بهمن ۱۳۵۷ به نقطه عطف خود رسید و به خواست الهی حکومت جمهوری اسلامی تأسیس شد.

 

 

کد خبر 1147354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha