۸ نفر کرونا مثبت در قم جان خود را از دست دادند

مصری گفت: روز گذشته، هشت نفر از بیماران که مبتلا به کرونا بودند، جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «مهدی مصری» امروز (جمعه 22 بهمن) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بیماران کرونایی در قم گفت: متأسفانه عدم رعایت دستورات بهداشتی در قم احساس می‌شود و همین امر نیز موجب بروز، مشکلات بسیاری می‌شود.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در 24 ساعت گذشته 74 بیمار با علائم کرونا به بیمارستان‌های قم مراجعه کرده که 68 نفر آن‌ها نیاز به بستری داشتند.
 

وی گفت: 69 بیمار نیز با دستور پزشکان پس از گذراندن دستورات پزشکی و مداوا، راهی منازل شدند و مابقی روند درمانی آن‌ها در منزل ادامه خواهد یافت.


مصری گفت: متأسفانه روز گذشته 8 بیمار کرونا مثبت در قم جان خود را از دست دادند که این رقم بسیار بالایی است و امیدواریم همشهریان دستورات بهداشتی را رعایت کنند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در حال حاضر 396 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های قم بستری هستند که حال 48 نفر آن‌ها متأسفانه وخیم گزارش‌شده است.


وی گفت: روز گذشته همچنین 573 تست کرونا در قم انجام و جواب 309 تست کرونا نیز مثبت شد که نشان‌دهنده بالا بودن تست‌ها است.


مصری در خصوص واکسیناسیون گفت: در حال حاضر یک‌میلیون و 708 هزار و 805 دوز واکسن در قم تزریق‌شده و از همشهریان می‌خواهیم هر چه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون برای انجام تزریق هر سه دوز اقدام کنند.

کد خبر 1147358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha