استمرار انقلاب اسلامی معجزه ای بزرگ است 

حجت الاسلام محمد جعفری گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن سال ۵۷ یک معجزه بود و استمرار انقلاب اسلامی معجزه ای بزرگ تر از پیروزی انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۲ بهمن حجت الاسلام «محمد جعفری» در خطبه های نماز جمعه آسمینون، ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن سال ۵۷ یک معجزه بود و استمرار انقلاب اسلامی معجزه ای بزرگ تر از پیروزی انقلاب است.

امام جمعه موقت آسمینون بیان کرد: اگر چه دشمن در لحظه پیروزی انقلاب غافلگیر شد و نتوانست از پیروزی انقلاب جلوگیری کند اما از فردای پیروزی با همه توان، امکانات در تمامی عرصه‌های متصور، کمر همت برای حذف انقلاب اسلامی بست و هر چه که در توان داشت به کار گرفت تا انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی نرسد.


وی خاطرنشان کرد: به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی ایران امروز جشن چهل و سومین سالگی خود را برگزار می‌کند و این یک پیروزی بزرگ و معجزه‌ای بزرگتر از معجزه پیروزی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام جعفری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ تمام تحرکات دشمن در این چهل  سال با هدف از بین بردن انقلاب بود، امروز که انقلاب ۴۳ ساله شده است نیز همین تلاش دشمن ادامه دارد.

خطیب موقت جمعه آسمینون ادامه داد: در واقع ملت ایران در بهمن ۵۷ با یک پیشروی و حمله که متکی بر ۱۵ سال طراحی از سال ۴۲ بود ایران را از نظام طاغوت و سلطه آمریکا آزاد کرد و در حقیقت انقلاب اسلامی همچنان در جایگاه آفندی و پیشروی قرار دارد البته  گهگاهی دچار کندی و تندی سرعت، فراز و نشیب همراه بوده اما هرگز توقف نداشته و همواره حرکتی رو به جلو داشته است.

 وی با اشاره به این که تمام تحرکات خود را برای ایجاد سدی در مقابل پیشروی انقلاب قرار داده که به لطف الهی شکست خورده است، یادآور شد: در جشن های انقلاب معمولا از دستاوردهای انقلاب گفته می شود اما نکته حائز اهمیت آن است که بدانیم اول دستاوردهای انقلاب فقط مادی نیست و در دستاوردهای مادی در بخش ها مختلف پیشرفت‌هایی فوق انتظار بوده است و البته در بخش‌هایی نیز عقب‌ماندگی‌های وجود دارد و در این خصوص دستاوردهای معنوی را نباید از قلم انداخت.

حجت الاسلام جعفری به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رفع فقر و خفقان، سرنگونی نظام دیکتاتوری پهلوی که برآمده از کودتای انگلیسی آمریکایی بود و وابستگی استبداد و فساد سیاسی و اخلاقی داشت، افزایش بینش سیاسی مردم، آزادی و مشارکت سیاسی مردم، بیداری مسلمانان و مستضعفان جهان، توسعه و عمران در حوزه های مختلف، ایجاد روحیه خودباوری و ما می توانیم، گسترش فرهنگ مردم سالاری دینی، پیشرفت های علمی فراوان در عرصه های مختلف که هم اکنون جمهوری اسلامی ایران با کسب رتبه نخست تولید علم در بین کشورهای منطقه خاورمیانه است، بخشی از این دستاوردها می باشد.

امام جمعه موقت آسمینون در خاتمه ولادت امام جواد (ع) و ولادت حضرت علی (ع) را تبریک گفته و همچنین ارتحال حضرت زینب کبری (س) را نیز تسلیت گفت.

کد خبر 1147360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha