اجرای غربالگری فشار خون توسط کانون خدمت رضوی ثامن الائمه(ع)آران و بیدگل

مسئول کانون خدمت رضوی ثامن الائمه(ع) در آران و بیدگل از اجرای طرح غربالگری فشار خون توسط کادر درمان خادمیار و یاور رضوی خبر داد.

زهرا بذرافشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت گفت: همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دکتر نورانی پزشکی یاور رضوی و ۲ خادمیار پرستار به نیت نذر حضرت رضا(ع) ویزیت و سنجش فشار خون رایگان نمازگزاران مسجد امام حسن عسکری(ع) را انجام دادند.


 مسئول کانون خدمت رضوی ثامن الائمه(ع) در آران و بیدگل افزود: اجرای طرح غربالگری فشار خون و ویزیت رایگان یاور و خادمیاران کانون خدمت رضوی ثامن الائمه(ع) با هماهنگی حجت الاسلام علی مرادزاده امام جماعت مسجد امام حسن عسکری(ع) انجام شد.


بذرافشان با اشاره به اجرای دو ساعته طرح غربالگری فشار خون و ویزیت رایگان کانون خدمت رضوی ثامن الائمه(ع) تصریح کرد: در این طرح حدود ۶۰ نفر از نماز گزاران مسجد امام حسن عسکری(ع) به صورت رایگان ویزیت شدند و مورد سنجش و غربالگری قرار گرفتند.


به گفته وی، در کانون خدمت رضوی ثامن الائمه(ع) آران و بیدگل ۱۳ خادمیار رضوی شامل ۶ نفر از خواهران و ۷ نفر از آقایان به مردم خدمت می کنند.


بذرافشان با یادآوری اینکه کانون ثامن الائمه(ع) در آران و بیدگل برنامه‌های متنوعی در راستای برگزاری میز خدمت در محل داشته است گفت: این کانون در گزارش عملکرد کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل از نظر جذب و هدایت کمک‌های خیران به عنوان کانون برتر انتخاب و معرفی شد.


کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا(ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادمیاری با خدمت‌رسانی جهادی به نیازمندان کمک و از آنها گره‌گشایی‌ کنند.

کد خبر 1147441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha