حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد همچنان پشتیبان انقلاب هستند

حجت‌الاسلام موسوی فرد حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد همچنان پشتیبان نظام هستند و با بصیرت پای انقلاب ایستادند گفت: مردم به تکلیف خود عمل کردند و اکنون مسئولان باید پای کار بیایند و با لباس رزم به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام محمدنبی موسوی فرد» امروز (جمعه 22 بهمن) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز، یکی از مسائل بسیار مهم در سبک زندگی اسلامی را مساله خانواده دانست و اظهار کرد: خانواده به مثابه سلول‌های تشکیل‌دهنده پیکره جامعه است و تشکیل خانواده مطمئن‌ترین راه رسیدن به امنیت و سلامت جامعه تلقی می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان کلید اصلاح فرد و جامعه را خانواده دانست و اضافه کرد: اگر همه سرمایه‌گذاری ما در جهت اصلاح خانواده به کار گرفته شود، ناهنجاری‌های فردی و اجتماعی جامعه انسانی ما قطعا در حد صفر خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما باید بر این باشد که بتوانیم پایگاه کلیدی خانواده را تقویت کنیم افزود: خانواده متلاشی و متزلزل به مثابه سلول سرطانی است به همین خاطر باید تمام اهتمام ما برای اصلاح خانواده باشد.

 

امام جمعه اهواز همچنین با تبریک چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر از حضور کردم در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: حضور مردم در این رویداد مهم انقلاب حاوی پیام‌هایی است، پیام اول خطاب به سران استکبار و نظام سلطه است که در طول 43 سال هر کار و فشاری از آنها بر‌آمده انجام دادند برای اینکه مردم را در نقطه مقابل نظام قرار دهند ولی این مردم با بصیرت پای انقلاب ایستاده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه شهدای ما بعد از عاشورا با هیچ شهید دیگری قابل مقایسه نیستند عنوان کرد: این امت همچنین پشتیبان انقلاب هستند و اعلام می‌کنند تا آخرین قطره خون در کنار مقام معظم رهبری باقی خواهیم ماند.

 

حجت‌الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه پیام دوم خطاب مردم به مسئولان است ابراز کرد: مردم به تکلیف خود عمل کردند و اکنون این وظیفه مسئولان است پای کار بیایند و با لباس رزم به صورت شبانه‌روزی در تمام صحنه‌ها حضور یابند و به مردم به ویژه استان خوزستان خدمت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید انقلابی، مدیر و مدبر و جهادی باشند اذعان کرد: دولت انقلابی باید به گونه‌ای عمل کند که با همه سال‌های انقلاب متفاوت باشد و برای رفع مشکلات مردم به صورت شبانه‌روزی تلاش کنند.

 

نماینده ولی فقیه همچنین با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت امیرالمؤمنین علی (ع)، بر برگزاری جشن‌های 13 رجب تاکید کرد و ادامه داد: قرآن کریم فضیلت‌نامه امام علی (ع) است و 300 آیه قرآن در خصوص این امام همام نازل شده؛ ولایت امیرالمؤمنین مهم‌ترین موعظه و از توصیه‌های قرآن است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 43 سال خاطر نشان کرد: دستاوردهای انقلاب به ویژه در عرصه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علم و فناوری و نظامی بسیار حائر اهمیت است و قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

 

امام جمعه اهواز رفع خفقان، افزایش بینش سیاسی مردم، مشارکت سیاسی مردم، استقلال در سیاست خارجی، بیداری مسلمانان و مستضعفان عالم، توسعه و عمران، افزایش محصولات کشاورزی، بهداشت و درمان، نفی مظاهر فرهنگی غرب و اشاعه فرهنگ اسلامی، خودباوری، گسترش فرهنگ مردم‌سالاری دینی، گسترش فرهنگ استکبارستیزی و ... را از جمله دستاوردهای انقلاب در عرصه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه علم و فناوری و دانش مایه اقتدار است و اگر امتی به علم دست یابد قدرت سیاسی می‌آفریند و اگر علم داشتید می‌توانید سخن برتر بگوئید تاکید کرد: تامین امنیت ملی و اسلامی و نه گفتن به منافع بیگانگان، استقلال در فرماندهی، پیشرفت در خوداتکایی و تجهیزات نظامی نیز از دستاوردهای نظامی است.

 

حجت‌الاسلام موسوی فرد از دست دادن بخش قابل توجهی از سرزمین و عزت ایرانی اسلامی، دخالت نظامی در دیگر کشورها برای منافع غرب، سرکوب و کشتار ملت ایران برای تحکیم رژیم پهلوی را ویژگی نیروهای مسلح قبل از انقلاب دانست و بیان کرد: بعد از انقلاب نیروهای مسلح هشت سال در برابر رژیم کفر مقابله کردند ولی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند و در برابر تمام قدرت‌ها ایستادند.

 

وی با بیان اینکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نسل‌های آینده منتقل کنیم یاد آور شد: قبول داریم هنور به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم ولی تردید نکنید که در این دولت انقلاب تحولات بنیادی اتفاق خواهد افتاد.

 

کد خبر 1147453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha