بیعت دوباره فعالان مساجد با آرمان های انقلاب اسلامی سرخط اخبار هفتگی مساجد استان البرز

فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با حضور پرشور در صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند، به ویژه آنکه در سطح محلات نیز با چراغانی و تزیین مسجد دهه فجری به یادمانی خلق کردند.

خبرگزاری شبستان – البرز: استان البرز در هفته ای که گذشت شاهد حضور گسترده و پرشور مردم در عرصه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بود. چهل و سه سال از گذشت انقلاب اسلامی می گذرد و استقامت و تلاش مردم همچنان در برابر استکبار ادامه و جریان دارد.

 

انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ با محوریت هدایت و امامت حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، انقلابی که به گواه شاهدان آن دوران با محوریت و خاستگاه مساجد محقق شد. حال با گذشت چهار دهه از انقلاب در گام دوم انقلاب، مردم البرز بار دیگر با حضور پرشور خود دهه فجر انقلاب سال ۱۴۰۰ را جشن گرفتند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

 

بنابر گفته حجت الاسلام ابراهیمیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ۲۵ کمیته در استان البرز با هدف اجرای برنامه های دهه فجر تشکیل شد که یکی از این کمیته ها، کمیته مساجد دهه فجر به مدیریت حجت الاسلام شکری، مدیر ستاد فهما استان البرز است.

 

 

فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با حضور پرشور در صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند، به ویژه آنکه در سطح محلات نیز با چراغانی و تزیین مسجد دهه فجری به یادمانی خلق کردند.

 

تقدیر و تشکر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز

 

به دنبال شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز شهرستان کرج میزان فوتی های ناشی از ویروس کرونا در البرز افزایش یافت و همزمان با بالا رفتن آمارها با توجه به تصمیم ستاد استانی کرونا در البرز بنا شد تا آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در سطح استان برگزار شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در این رابطه طی نشست خبری با حضور خبرنگاران گفت: آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن با توجه به تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا به صورت خودرویی و موتوری با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برپا می شود.

 

 

از طرف دیگر، حجت الاسلام ابراهیمیان اظهار کرد: رویکرد ویژه برنامه های دهه فجر در استان البرز با محوریت مساجد و محله محوری است که برای این منظور جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد در تبیین دهه فجر و برپایی این آیین ویژه است.

 

وی ادامه داد: حضور پرشور فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز و عموم مردم البرز در برپایی آیین دهه فجر قابل تقدیر و تشکر است.

 

همراهی و هم افزایی فعالان مسجدی دهه فجر سال ۱۴۰۰ را رونق داد

 

فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد که در قالب ۱۵ برنامه ویژه فرهنگی و هنری سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند، با همراهی و هم افزایی فجر ۱۴۰۰ سال را پرشکوه تر از همیشه برپای کردند.

 

در این خصوص حجت الاسلام شکری به برپایی ۱۵ برنامه مسجد محور و محله محور در قالب کمیته مساجد دهه فجر اشاره کرد که یکی از آن ها برگزاری مسابقه کتابخوانی، مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نمایشگاه فعالیت های علمی در مصلی نمازجمعه هشتگرد است. 

 

 

 

 

کد خبر 1147570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha