افتتاح کتابخانه شهید سلیمانی در شهر سهند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسکو، به تشریح برنامه های دهه فجر پرداخت و از افتتاح کتابخانه عمومی شهید قاسم سلیمانی در شهر سهند خبر داد.

محمد علی قلیزاده، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، دهه مبارک فجر را ایامی پربرکت برای کشورمان عنوان کرد و به تشریح برنامه های انجام گرفته در این دهه در شهرستان اسکو پرداخت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسکو، ادامه داد: کتابخانه شهید قاسم سلیمانی در شهر جدید سهند همزمان با دهه فجر افتتاح شد.

وی ادامه داد:  کتابخانه فاز ۲ شهر سهند به عنوان دومین کتابخانه عمومی استان از نظر وسعت و نخستین کتابخانه استان از نظر معماری طراحی، امکانات و کیفیت ارائه خدمات است، که توسط شرکت عمران سهند احداث شده است.

قلیزاده همچنین از برگزاری کارگاه آموزش نقاشی به مناسبت دهه‌ مبارک فجر و با حضور خردسالان در مجتمع فرهنگی اسکو خبر داد و گفت: این کارگاه در راستای آشنا کردن نسل جدید با خاستگاه و ریشه‌های وقوع انقلاب اسلامی و اشاعه‌ فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص)، برگزار و در پایان برنامه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از تلاش‌های این عزیزان تجلیل به عمل آمد.

وی همچنین با اشاره به برپایی نمایشگاه گروهی آثار نقاشی و خوشنویسی هنرمندان شهرستان اسکو در دهه‌ مبارک فجر، اظهار کرد: اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان اسکو برنامه های متنوعی برای اجرا در دههی مبارک فجر در نظر گرفته بودند که یکی از این برنامه‌ها برگزاری نمایشگاه آثار گروهی از نقاشان و خوشنویسان و در این نمایشگاه بیش از 40 اثر از 8 نفر از هنرمندان به مدت یک هفته در محل مجتمع فرهنگی هنری اسکو در معرض دید قرار گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسکو، افزود: امیدواریم با برگزاری برنامه‌های متنوعی در این ایام ادای دین به آفرییندگان و شهدای انقلاب اسلامی کرده باشیم.
 

کد خبر 1147618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha