۵ بیمار کرونایی دیگر در قم جان خود را از دست دادند

مصری از فوت ۵ بیمار کرونایی جدید در قم طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «مهدی مصری» امروز (شنبه 23 بهمن) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کووید۱۹ در قم گفت: در ۲۴ ساعت گذشته 93 بیمار با علائم کرونا به مراکز درمانی قم مراجعه کرده که 78 نفر آن‌ها نیاز به بستری داشتند.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: متأسفانه وضعیت قم ازنظر بیماری کرونا مطلوب نیست و ویروس در تمامی استان و حتی روستاها در حال گردش است.
 

وی گفت: مهم‌ترین تأکید ما رعایت دستورات بهداشتی، عدم حضور در تجمع‌ها و همچنین استفاده از ماسک و تزریق واکسن است که تا این موضوع رقم نخورد، قطعاً دچار مشکلات بسیاری خواهیم شد.


مصری گفت: روز گذشته همچنین 45 نفر از کل بیماران بستری مرخص شده و تمامی اقدامات لازم پزشکی بر روی آن‌ها انجام و مداواها صورت گرفت.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: متأسفانه روز گذشته نیز 5 نفر از بیماران کرونایی در قم جان خود را از دست دادند که این‌یک موضوع نگران‌کننده است.


وی بیان داشت: در حال حاضر 424 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های قم بستری هستند که حال 58 نفر آن‌ها وخیم گزارش‌شده است.


مصری در خصوص تست کرونا گفت: روز گذشته 352 مورد تست انجام شد و پاسخ 254 مورد تست نیز که مثبت شده بود، به مخاطبان آن‌ها اعلام شد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص واکسیناسیون کرونا گفت: در حال حاضر یک‌میلیون و 710 هزار و 465 دوز واکسن در قم تزریق‌شده که باید بگوییم همچنان وضعیت مناسبی ازنظر تزریق واکسن نداریم.

کد خبر 1147781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha