اولین کلاس درس تربیت بدنی افتتاح شد

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی اولین کلاس درس تربیت بدنی در شیروان افتتاح شد.

«فرامرز شجاعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: اولین کلاس درس تربیت بدنی با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در دبیرستان هیات امنا فرهنگیان دخترانه شهرستان شیروان افتتاح شد.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان عنوان کرد: یکی از آموزش‌هایی که مورد نیاز جامعه است تربیت بدنی و تحرک جسمی است که هم در سلامت جسمی و هم در قوای ذهنی در یادگیری دروس موثر است بنابراین ما به همان میزان که به سایر دروس اهمیت می‌دهیم درس تربیت بدنی را جدی گرفتیم.

 

شجاعی با اشاره به اهمیت تربیت‌بدنی در مدارس، بر اهمیت ورزش که منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، تأکید کرد.

 

وی با تأکید بر اینکه برای شکوفایی استعداد کودکان باید به‌سوی تربیت‌بدنی برویم، خاطرنشان کرد: متأسفانه آموخته‌ایم تنها برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی  و تهاجمات فرهنگی به‌سوی تربیت‌بدنی حرکت کنیم.

 

وی بیان کرد: انسانی که از کودکی با ورزش رشد کرده باشد در بزرگ‌سالی به‌عنوان یک شهروند مفید در جامعه حضور پیدا می‌کند و این باعث شکوفایی و پیشرفت یک جامعه است.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان اضافه کرد: تربیت بدنی و سلامت از جمله حوزه های مهم آموزش و پرورش است که از نظر اثربخشی می تواند در امر تعلیم و تربیت موثر باشد و اهمیت درس تربیت بدنی در فرایند تعلیم و تربیت به گونه ای است که ما را به اهداف بلند آموزشی و خروجی آن که دانش آموز بااخلاق و تولیدکننده علم است می رساند.

 

اینک 30 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

کد خبر 1147904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha