تدارکات آستان مقدس عباسی برای برگزاری جشن میلاد حضرت علی (علیه السلام)

آستان مقدس عباسی از آمادگی بخشهای خود جهت برگزاری جشن میلاد حضرت امیر المومنین علی (علیه السلام) در بین الحرمین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، آستان مقدس عباسی از آمادگی بخشهای خود جهت برگزاری جشن میلاد حضرت امیر المومنین علی (علیه السلام) در بین الحرمین خبر داد. این مراسم عصر روز دوشنبه برابر با شب میلاد حضرت امیر المومنین علیه السلام برگزار می شود.

به همین منظور، ادارات آستان قدس عباسی برای برپایی این جشن به بهترین شکل که متناسب با ارزش و جایگاه آن حضرت باشد، تحت نظارت کمیته‌ای مرکزی به ریاست مصطفی ضیاء الدین، تولیت آستان و با مشارکت دفتر متولی شرعی تلاش‌های خود را به کار بسته اند.

 

در همین راستا، بخش رسانه آستان قدس عباسی همه امور فنی را برای پوشش رسانه‌ای جشن با فرکانس رایگان و نیز استقبال از خبرنگاران و کانال‌هایی که مایل به پوشش این رویداد هستند فراهم نمود. علاوه بر این، با همکاری بخش امور دینی مسابقه فرهنگی ولید الکعبه (علیه السلام) را برگزار کرده که برندگان طی این جشن بعد از تفکیک پاسخ های صحیح و انجام قرعه کشی میان آنها اعلام خواهند شد.

در همین راستا، پرسنل بخش تعمیرات و ساخت و سازهای مهندسی محوطه دیوارهای خارجی صحن مطهر و مکان برپایی جشن را چراغانی و کتیبه ها و پارچه نوشته هایی را نصب کردند.

 

در چارچوب این آمادگی ها، بخش روابط عمومی دعوت نامه هایی را به هیاتها و شخصیت هایی که در این جشن حاضر خواهند شد ارسال کرد و همه امور پذیرایی از آنها را مهیا نمود. همچنین گلخانه الکفیل وابسته به بخش امور خدماتی نیز تعدادی گل های طبیعی و درختان زینتی را جهت قرار دادن آنها در بین الحرمین آماده کرد.

در همین راستا، بسته‌های شیرینی از سوی بخش نگهداری صحن مطهر جهت توزیع میان مومنان آماده شد.

کد خبر 1147944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha