کسب عنوان شایسته تقدیر توسط کانون خاتم الانبیاء (ص) آبادان در رویداد ملی فهما

قانعیان از کسب عنوان شایسته تقدیر، توسط کانون خاتم الانبیاء (ص) آبادان در سومین رویداد ملی فهما در بخش رابطین کانون‌های مساجد کشور خبر داد.

«حسین قانعیان» امروز (یکشنبه ۲۴ بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: در سال جاری یک هزار و ۲۴۰ کانون رابط در سومین رویداد ملی فهما فعالیت داشتند که از این بین پس از ارزیابی های کمی و کیفی، هیات انتخاب، اسامی ۱۰ کانون رابط برتر در سراسر کشور را اعلام کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند افزود: از این تعداد کانون رابط ۵۹ کانون از سوی هیات انتخاب رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ بر اساس میانگین امتیاز شبکه، تعداد کانون‌های مستقر در مناطق محروم، مرزی و روستایی، امتیاز شخصی کانون رابط و همچنین بر اساس ارزیابی ستاد فهما استان به عنوان منتخب اعلام شدند.

 

وی از کسب عنوان شایسته تقدیر، توسط کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) آبادان در بخش رابطین رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ خبر داد و تصریح کرد: همچنین هیات انتخاب رابطین در رویداد ملی فهما ۱۴۰۰، تعداد ۱۹ کانون را به عنوان شایسته تقدیر ویژه و ۳۰ کانون را شایسته تقدیر اعلام کردند که کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) آبادان توانست جزء کانون های شایسته تقدیر قرار گرفت.

 

قانعیان اضافه کرد: علاوه بر این نیز همزمان با چهل و‌ سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اسامی ۱۸ شهرستان برتر کشور در رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ را که با شعار «به توان مردم» در سطح بیش از ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری مساجد سراسر ایران اسلامی برگزار شده بود را منتشر کرد.

 

وی بیان کرد: در سومین رویداد ملی فهما پس از بررسی های جامع سامانه‌ای، هیات انتخاب این رویداد ضمن قدردانی از ۴۲۹ شهرستان مشارکت‌ کننده در این رویداد، شهرستان‌های برتر را در پنج سطح و بر اساس تعداد کانون‌های هر شهرستان معرفی کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند با اشاره به شهرستان های برتر در این رویداد ملی ابراز کرد: در سطح اول از بین ۲۵۲ شهرستان که از نظر آماری دارای حداکثر ۵۰ کانون در سطح مساجد آن شهرستان هستند، شهرستان‌ های بروجن از استان چهار محال و بختیاری، اشکذر از استان یزد، شادگان از استان خوزستان، قشم از استان هرمزگان، بیله سوار از استان اردبیل و آبادان از استان خوزستان به عنوان شهرستان برتر معرفی شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: شهرستان آبادان، شامل شهرهای اروندکنار، منیوحی، چوئبده و آبادان است که به عنوان شهرستان برتر معرفی شد.

 

کد خبر 1148108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha