«عباس حاجی اکبری» دبیر کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی گلستان  شد

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در حکمی، «عباس حاجي اكبري» را به ‌عنوان دبیر کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی استان گلستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیین تودیع و معارفه دبیر کانون های خدمت رضوی استان گلستان، عصر امروز (یکشنبه 24 بهمن) با حضور «مهدی رضوی کیا»، مدیر مرکز امور خادمياري کشور، رئيس شوراي ائتلاف استان گلستان و رئيس  دانشگاههاي آزاد اسلامي استان و شهرستان گرگان و نماينده مردم شريف گرگان و آق قلا در مجلس شوراي اسلامي  و تعدادي از مديران كل و روحانيت معزز و مسئولان شهرستان گرگان در حسینیه ثارلله شهرستان گرگان برگزار شد.

 

«مهدي رضوي كيا»، مدیر مرکز امور خادم‌یاری کشور نيز در اين مراسم گفت: شبكه خادمياري تا كنون بيش از ٥٠٠ هزار بسته معيشتي با ارزش بيش از ٢٠٠ ميليارد تومان در سطح كشور توزيع كرده است.

 

وی با بیان اینکه اولويت ما تامين نيروي انساني در شبكه خادمياري است، افزود: همچنين بدنبال نمادسازي و هوبت سازي در شبكه خادمياري هستيم تا با احياي اين نمادها بتوانيم به نوعي اداي احترام و عرض ادب به محضر امام رضا (ع) داشته باشيم.

 

حجت الاسلام «سيدعلي طاهري»، مسئول اسبق کانون های خدمت رضوی گلستان نیز با بیان اینکه خدمت به زائران امام رضا(ع) یکی از افتخارات مردم استان گلستان است، گفت: هر کدام از ما در هر صنفی که بتوانیم به زائران و خادمان ثامن الائمه خدمت کنیم در واقع به شخص ایشان خدمت کرده ایم.

 

وی افزود: زمانی که ما  خود را منتسب به ائمه معصومین(ع) می دانیم باید روز به روز معرفت خود را نسبت به آنها بیشتر کرده و در عمل پیرو راه آنها باشیم.

 

«سيدحسين علوي»، دبير سابق كانون هاي خدمت رضوي گلستان در این مراسم با اشاره به خدمات کانون های تخصصی و خادمیاری، گفت: خدمت همه خادمیاران در استان زمینه ساز امید و نشاط رضوی در استان شده است.

 

وی افزود: هماهنگی، همدلی و وحدت اقوام مختلف و برادران اهل سنت نمونه بارز خدمت رضوی در استان گلستان است.

 

در پایان این مراسم، از تلاش‌ها و زحمات سيدحسين علوي  در مدت خدمت در این جایگاه تجلیل و قدردانی شد.

 

 

 

کد خبر 1148155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha