فعالیت جهادی ۲۰ هزار در مناطق محروم در نوروز ۱۴۰۱

کفعمی با بیان اینکه شاهد شروع به کار مجدد گروههای جهادی در ایام کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم گفت: در نوروز ۱۴۰۱ در مناطق محروم ۲۰ هزار دانشجو به فعالیت های محرومیت زدایی و امید آفرینی می پردازند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان حسین کفعمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی در نشست خبری با اصحاب رسانه در مورد اعلام برنامه های جهادی دانشجویان در ایام نوروز گفت: برنامه های جهادی دانشجویان با عنوان عهد خدمت در ایام نوروز برگزار  می شود.

 


رییس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه در آستانه صدور بیانیه گام دوم هستیم افزود:  این بیانیه فصل جدید در حرکت انقلاب که در آن به امید آفرینی اشاره شده است؛ این در حالی است که متاسفانه در نگاه غرب گرا استفاده از ظرفیت های مردمی‌ وجود نداشت به همین دلیل بود که رهبری بارها در هشت سال گذشته بر استفاده از مردم در عرصه های مختلف تاکید داشتند.

 


وی گفت:  امیدواریم در دولت فعلی تصدی گری دولتی در برابر نقش آفرینی بیشتر مردم کاهش یابد.

 

کفعمی تصریح کرد: رهبری در عرصه نقش آفرینی در گام دوم برای تشکل‌های دانشجویی به عنوان حلقه های میانی تاکید می کنند و مطالبه جدی برای ایجاد یک حرکت عمومی به سمت آرمانهای انقلاب را مطرح می کنند که البته با روی کار آمدن دولتها این حرکت قوت و ضعف داشته است.

 

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم دیدگاهش نسبت به دیدگاه رهبری و امام ره روشن است افزود: امسال در شروع به کار مجدد حرکت های جهادی که بعد از شیوع کرونا صورت می‌گیرد در ۲ عرصه محرومیت زدایی و امید آفرینی و روایت پیشرفت کشور فعالیت های جهادی دانشجویان آغاز می شود که این حرکت مجدد با عنوان عهد خدمت دانشجویان جهادگر و هجرت ۲۰ هزار دانشجو با رعایت پروتکل های بهداشتی به مناطق کم برخوردار در نوروز ۱۴۰۱ برگزار می شود.

کد خبر 1148160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha