از توزیع کمک‌های مومنانه تا ویزیت رایگان بیماران مرد به مناسبت ولادت امیرالمومنین(ع)

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی عارف گفت: اهالی مسجد جعفریه به مناسبت ولادت امیرالمومنین (ع) بسته‌های معیشتی را بین خانواده‌های محروم توزیع می‌کنند. ویزیت رایگان بیماران مرد نیز به همین مناسبت در مسجد انجام می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد مهدوی عارف» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم جشن میلاد حضرت امام علی (ع) با سخنرانی مذهبی و مولودی خوانی و با رعایت پروتکل های بهداشتی، امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و فردا پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد جعفریه (واقع در تهران، منطقه تهران نو، خیابان شواخ، خیابان داود قدیمی) برگزار می شود، اظهار کرد: تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، نیز امشب و با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه تهران‌نو صورت می گیرد.

 

امام جماعت مسجد جعفریه افزود: درمانگاه خیریه این مسجد به مناسبت روز پدر نیز پدران کودکان مهد کودک این خانه خدا و همچنین نمازگزاران مرد مسجد جعفریه را به صورت رایگان ویزیت می کند. این کار در روزهای 14 و 15 ماه رجب نیز ادامه می یابد.

 

وی اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا که جزو برنامه های ثابت مسجد جعفریه به مناسبت عید نوروز، روز مادر، روز پدر، دهه فجر انقلاب اسلامی و هفته دفاع مقدس است، امسال نیز انجام می شود و با همکاری شهرداری منطقه هشت تهران، از پنج خانواده شهید در روزهای 26 و 27 بهمن ماه، بازدید و هدایایی به آنان تقدیم می شود.

 

مهدوی عارف اضافه کرد: اهالی مسجد جعفریه به مناسبت ولادت امیرالمومنین (ع) ۴۰ بسته ارزاق را میان نیازمندان توزیع می کنند و همچنین بیست کارت هدیه سیصد هزار تومانی میان طلاب توزیع می شود.

کد خبر 1148310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha