نمایشگاه مدرسه انقلاب در شیروان افتتاح شد

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: نمایشگاه مدرسه انقلاب در شیروان افتتاح شد.

«فرامرز شجاعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و اعضای شورای شهر، فرمانده حوزه بسیج خاتم الانبیا و جانباز مدافع حرم، نمایشگاه مدرسه انقلاب در دبیرستان فرزانگان (۲) شهرستان شیروان افتتاح شد.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هدف به تصویر کشیدن دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های مختلف از جمله لشکر فرشتگان، مهدویت، شهید حاج قاسم سلیمانی، فضای مجازی و ... در این آموزشگاه برپا شده‌ که عکس هایی همچون جانشانی ها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان در معرض دید قرار گرفته است.

 

شجاعی با اشاره به اقداماتی که در خصوص نمایشگاه امسال صورت گرفته، عنوان کرد: مهم‌ترین اقدام، معرفی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان بنای این نمایشگاه بود که در آن دانش‌آموزان خود را به عنوان راوی بیانیه گام دوم می‌دانستند و به روایتگری آن در موضوعات مختلف مانند دستاوردهای انقلاب اسلامی، چالش‌های انقلاب و ... پرداختند.

 

وی اضافه کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس مشکلات زیادی برای برگزاری نمایشگاه وجود داشت ولی این‌ها مانع فعالیت های انقلابی انجمن‌ها برای برگزاری مدرسه انقلاب نشد.

 

اینک 30 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

 

کد خبر 1148314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha