ویژه برنامه های کانون های مساجد به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) تشریح شد

سقاء ضمن تشریح ویژه برنامه های کانون های مساجد به مناسبت ولادت حضرت علی (ع)، گفت: این فعالیت در ۶ محور فرهنگی، اجتماعی، قرآن و عترت، کتاب و کتابخوانی، هنری و فضای مجازی خواهد بود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کانون های مساجد استان به مناسبت ولادت حضرت علی (ع)   فعالیت های مختلف در 6 محور فرهنگی، اجتماعی، قرآن و عترت، کتاب و کتابخوانی، هنری و فضای مجازی ارائه خواهند کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برپایی جشن های ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه در مناطق روستایی، محروم و دورافتاده از مهمترین برنامه های محوری خواهد بود.

 

این مقام مسئول افزود: فضاسازی و تزئین مساجد و محلات به همین مناسبت و پخش شیرینی و شکلات در بین اهالی از دیگر برنامه ها است.

 

سقاء خاطر نشان کرد: دیدار با علمای سادات محلات و مساجد، تجلیل از پدران موفق بچه های مسجد جهت الگوی دهی ب فعالان کانون های مساجد، دیدار با خانواده معظم شهدا در قالب طرح «سه شنبه های تکریم» و برپایی ایستگاه های فرهنگی و صلواتی از جمله برنامه ها هستند.

 

وی اعلام داشت: معرفی کتب با موضوع امام متقیان حضرت علی (ع) در قالب «شنبه های کتاب» برای اعضای کانون و مسابقه های کتابخوانی و فرهنگی به همین مناسبت از دیگر برنامه های کانون ها خواهد بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: توزیع بسته های معیشتی با همکاری خیرین و فعالان کانون های مساجد در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا نیز از فعالیت های خیرخواهانه به همین مناسبت است.

 

کد خبر 1148315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha