۱۲۰۰ بسته نذر قربانی گوشت گرم در ماه رجب توسط کانون های مساجد استان کرمانشاه  توزیع شد

حجت الاسلام کلات پور، گفت: بمناسبت ماه رجب و ولادت حضرت علی (ع) ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در بین خانواده های نیازمند کرمانشاهی توزیع شد.

حجت الاسلام افشین کلات پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:با حمایت های خیرین برنامه سمت خدا و موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم در راستای طرح قربانی ماه رجب، خانواده های نیازمند کرمانشاهی از گوشت قرمز بهره مند می شوند.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه  افزود: به دنبال لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و مساوات و کمک به معیشت اقشار محروم جامعه،  کانون‌های فرهنگی و هنری به کمک موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و همچنین برنامه «سمت خدا»  با طرح قربانی تامین گوشت قرمز برای خانواده بی بضاعت در این روزهای بسیار مشکل شده؛  به همین خاطر کانون فرهنگی، هنری تامین این کالای ضروری و مورد نیاز در دستورکار قرار داده است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: ۱۲۰۰ بسته ویژه ماه مبارک رجب در سطح  کانون های شهر کرمانشاه توزیع و با رعایت پروتکل های بهداشتی بدست خانواده های کم برخوردار و نیازمندی که قبلا شناسایی شده اند می رسد.  

 

 

حجت الاسلام کلات پور تصریح کرد: این یازدهمین مرحله ارسال محموله از طرف برنامه سمت خدا و موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم است که برای استان کرمانشاه ارسال می شود.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه گفت: تا کنون با دو مرحله ذبح گوسفند و توزیع گوشت گرم جمعا ۱۳ مرحله گوشت گرم با حفظ حرمت خانواده های کم برخوردار در استان توزیع شده است.

 

 

وی در پایان اظهار کرد: ارزش ریالی هر یک از این بسته ها را که متبرک به نذورات حرم رضوی و حرم حضرت فاطمه معصومه(س) است؛ معادل۳۰۰تا ۳۵۰ هزار تومان عنوان کرد.

کد خبر 1148323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha