۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: به مناسبت ولادت باسعادت امیرالمونین(ع) و روز پدر، خیرین این شهرستان تعدادی غذای گرم و ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع می کنند.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: علاوه بر توزیع غذای گرم در امامزاده نقی الهادی(ع) و امامزاده حمزه رضا(ره) شهر زیارت، 100 بسته معیشتی جهت کمک به محرومان آماده شده که روز سه شنبه در محل قبور سادات این شهرستان توزیع خواهد شد.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان خاطرنشان کرد: در تمام مساجد و بقاع متبرکه این شهرستان جشن روز پدر، مولودی خوانی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و  ظهر روز سه شنبه در محل امامزاده حمزه رضا(ع) شهر زیارت جشن پدران آسمانی با دعوت و حضور مسئولان شهرستانی و فرزندان و خانواده های شهدا برگزار خواهد شد.

 

علیپور یکی از اقدامات ضروری به خاطر شرایط کنونی به ویژه در روزهای فرخنده سال را تهیه و توزیع غذای مناسب با رعایت نکات بهداشتی بین اقشار مختلف مردم و نیازمندان جامعه در سطح شهر و روستا ذکر کرد که تاکنون پخت غذا و توزیع غذا بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از ویروس کرونا جزو برنامه‌های مهمی است که  بر حسب ضرورت انجام شده است.

 

 

 

 

کد خبر 1148401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha