۱۲۰۰ بسته گوشت در بین نیازمندان استان قزوین توزیع شد

حجت الاسلام رمضانی گفت: به مناسبت ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز در بین خانواده های نیازمند در استان قزوین توزیع شد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: به مناسبت ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) یک هزار و 200 بسته گوشت قرمز در بین خانواده های نیازمند در سطح استان قزوین توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: این اقدام خیر با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س)، برنامه سمت خدا و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد صورت گرفت که با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان، خانواده های نیازمند به ویژه در مناطق محروم شناسایی شدند و بسته های یک و نیم کیلویی گوشت قرمز در بین این خانواده ها توزیع شد.

 

وی عنوان کرد: توزیع بسته های گوشت در چندین مرحله در سطح استان صورت گرفته است که این مرحله هم دهمین مرحله ای بود که به منظور کمک به معیشت خانواده های نیازمند توزیع گوشت را در روز ولادت حضرت علی (ع) در بین خانواده های نیازمند داشتیم.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: در فرمایشی از امام صادق (ع) آمده است «هر مومنی که گرفتاری مومن دیگری را رفع کند، خداوند هفتاد گرفتاری دنیا و آخرت را از وی دور می سازد» ان شاالله همه ما سعی کنیم در این مسیر قدم برداریم تا مورد رحمت الهی و نظر خداوند متعال قرار گیریم.

کد خبر 1148711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha