نصب المان های نوروزی در میادین شهر زنجان

مرادلو به برگزاری دومین جشنواره توفیق در زنجان اشاره کرد و افزود: المان های نوروزی هم در این ایام در میادین شهر نصب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس شورای شهر زنجان امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: چهل و سه سال از انقلاب سپری شده و خاطره ایثارگری در این دوران گرامی داشته شد.

 

منصور مرادلو گفت: تلاش دشمن بر این بود که نامی از انقلاب نماند و دشمنان این نظام هم قسم بودند قبل از چهل سالگی، انقلاب سرنگون کنند که مصداق آن فشارهای اقتصادی در ده سال اخیر بود.

 

وی با بیان اینکه اتحاد و پیروی از فرامین رهبری موجب انسجام در کشور شد، افزود: توجه به اقتصاد مقاومتی،  تقویت بنیان های فکری و ایجاد باور درونی برای ایران استوار در مقابل دشمنان موجب شد که امروز چهل و سومین سال پیروزی انقلاب را جشن بگیریم.

 

این مسئول با اشاره به اینکه باور مردم به انقلاب موجب اقتدار ایران شده است، گفت: هر زمان مردم پای کار بودند و با بصیرت از این نظام پیروی کردند؛ شاهد اقتدار و بالندگی نظام جمهوری اسلامی هستیم.

 

مرادلو با یادآوری اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از آحاد مردم است، خاطرنشان کرد: هر زمانی که مردم در صحنه بودیم دشمن از قدرت و اقتدار ایران به هراس افتاد.

 

وی با بیان اینکه مسئولان نیز باید قدردان ملت باشند، گفت: خدمت بی منت به مردم یکی راه های قدردانی از ملت ایران است.

 

مرادی با اشاره به اینکه نیاز به شستشوی خیابان ها در پی بارندگی برف در شهر لازم است، گفت: قبل از شروع بارندگی مجدد لازم است تا با نظافت به آراستگی شهر بپردازیم.

 

این مسئول به نوروز و برنامه های این ایام اشاره کرد و افزود: امسال برنامه های فرهنگی و ورزشی منسجم تر اجرا شد.

 

6 لایحه و یک طرح در جلسه امروز شورای اسلامی شهر زنجان ارائه شد که 4 لایحه شامل تامین اعتبار برای تکمیل بازار روز، پاداش نقدی  180 میلیون ریال برای افتخارآفرینان مسابقات ملی قرآن کریم، مساعدت 300 میلیون ریال در برگزاری هفتمین دوره مسابقات فوتسال جام مهرانه و مشارکت 300  میلیون ریال در برگزاری همایش و فراخوان مقاله با محوریت ابعاد حقوقی بیانیه گام دوم انقلاب و ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به تصویب رسید و 2 لایحه شامل برون‌سپاری جایگاه سوخت طبیعی الهیه و برون‌سپاری امور خدماتی آرامستان به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع شد.

 

کد خبر 1148915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha