آیین معارفه رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد

آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با حضور معاون وزیر بهداشت و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، عصر امروز (پنجشنبه ٢٨ بهمن) آیین تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گلستان با حضور معاون وزیر بهداشت و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

 

در این آیین، با حکم وزیر بهداشت درمان دکتر «سعید گل فیروزی» به عنوان رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی گلستان معرفی و از زحمات «عبدالرضا فاضل» قدردانی شد.

 

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان در این مراسم اظهارکرد: در پنج سال گذشته هیچ دستگاه ام آر آی دولتی در گلستان وجود نداشت ولی با زحمات و همراهی همه مسئولان استان تاکنون سه دستگاه ام آر آی دولتی برای سه بیمارستان گرگان، گنبدکاووس و علی آبادکتول خریداری شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

 

عبدالرضا فاضل با اشاره به رشد پنج برابری فضاهای آموزشی در رشته‌های علوم پزشکی در گلستان، افزود: تعداد تخت‌های بیمارستانی از دو هزار و ۲۵۹ تخت به سه هزار و ۱۷۰ تخت رسیده است.

 

وی با اذعان به کمبود نیرو در این استان طی سال های گذشته، گفت: پنج آزمون برگزار و هزار و ۶۷۰ نفر جذب شدند و دو هزار و ۲۰۰ نفر مشمول ایثارگر هستند که در حال ساماندهی هستند.

 

فاضل از تقویت نیروی هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گلستان خبر داد و گفت: طی این پنج سال از ۳۲۹ عضو هیئت علمی به ۴۵۹ نفر و تعداد دانشجویان هم از دو هزار و ۶۰۰ نفر به چهار هزار و ۲۰ نفر رسید.

 

فاضل  از برگزاری هشت کنگره بین المللی طی این مدت خبرداد و بیان کرد: در ارزش یابی توسعه سلامت به رتبه هفت رسیدیم.

 

وی از جذب هزار و ۱۶۲پرستار طرحی خبرداد و گفت: ۱۰۲ پروژه عمرانی اجرا شده که ۶۸ به بهره برداری رسیده و ۳۴ پروژه هم در حال اجرا است.

 

کد خبر 1149185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha