به‌زودی شاهد کاهش نرخ بیکاری در اندیمشک خواهیم بود

جهانگیری گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و طرح‌های اشتغالزایی در دست احداث، در آینده نزدیک شاهد تحولات عظیمی در حوزه کاهش نرخ بیکاری در سطح شهرستان اندیمشک خواهیم بود.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن قدردانی از حضور مردم ولایتمدار شهرستان اندیمشک در خلق حماسه ۲۲ بهمن اظهار کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی و کرونا، مردم حضور پررنگ و حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند.

 

فرماندار اندیمشک افزود: در سال‌های اخیر اقدامات ماندگاری در سطح شهر اندیمشک و در بخش مرکزی و الوارگرمسیری در جهت گازرسانی، احداث سالن‌های ورزشی، برق‌رسانی، آبرسانی و راهداری صورت گرفته است.

 

وی با بیان اينکه وحدت، رمز موفقیت است اذعان کرد: همه ما باید با وحدت، دست در دست هم دهیم تا از چالش‌های احتمالی عبور کنیم و اندیمشک را به نقطه  مورد نظر یعنی آبادانی، پیشرفت و اشتغالزایی برسانیم.

 

جهانگیری تصریح کرد: وحدت و سازندگی و کار جهادی همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته و لازم است تمام تلاش خود را به‌کار گیریم تا همیشه در چارچوب این امر حرکت کنیم .

 

وی با اشاره به اینکه اندیمشک در بحث توسعه و آبادانی نسبت به‌ گذشته قابل مقایسه نیست عنوان کرد: با پیگیری‌های نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، این شهرستان بر روی ریل توسعه قرار دارد.

 

فرماندار اندیمشک خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و طرح‌های اشتغالزایی در دست احداث، در آینده نزدیک شاهد تحولات عظیمی در حوزه کاهش نرخ بیکاری در سطح شهرستان اندیمشک خواهیم بود.

 

کد خبر 1149411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha