جهاد تبیین  به معنای استفاده از هر راهی برای روشنگری در برابر فرافکنی های دشمن است

حجت الاسلام فاطمی نسب، گفت: جهاد تبیین یعنی استفاده از هر راهی برای روشنگری و بصیرت افزایی جامعه در برابر فرافکنی های دشمن که وظیفه یکایک افراد جامعه می باشد و قطعا با جهاد تبیین دشمن به اهداف خود نخواهد رسید .

حجت الاسلام فاطمی نسب در  گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: رهبر انقلاب مکررا به بحث جهاد تبیین اشاره و ابعاد مختلف آنرا بیان کرده اند و این جنگ ترکیبی از نیروهای متعارف ، نامتعارف ،سایبری ، روانی و اطلاعاتی است که در عرصه های مختلف اجتماعی ، اقتصادی ،سیاسی ، فرهنگی ، دیپلماتیک ، امنیتی و رسانه ای شکل گرفته است .

 

 

امام جمعه سرپل ذهاب افزود : درجنگ ترکیبی هدف اصلی دشمن اقدامات مسلحانه ، خشونت شدید و حتی تلفات جانی نیست بلکه دشمن به دنبال آماده کردن افکار عمومی و همراهی افکار عمومی برای رسیدن به اهداف خود می باشد .

 

 

وی خاطر نشان کرد : مهمترین راه برای پیروزی در جنگ ترکیبی و خنثی کردن اقدامات دشمن اقدام بموقع و سریع در برابر حوادث مختلف است تا بتوانیم با استفاده از سرعت عمل روایتهای صحیح را به افکار عمومی ارائه کرده و دراین نبرد پیروز شویم .

 

 

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد:  دشمن افکار عمومی و فکر جوانان را هدف قرار داده و لذا رهبر انقلاب در سفارش به جوانان گفتند سفارش من به جوان‌های  این است که امروز ببینند دشمن در چه خطی حرکت می کند و چه چیزی را هدف قرار داده است و لذا نقطه مقابل آنرا عمل کرده و حرکت کنند .

 

 

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: برابر فرامین مقام معظم رهبری،  امروز جهاد تبیین یک فریضه و راهکاری اثربخش در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است.

 

کد خبر 1149479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha