گرامیداشت قیام تاریخی ۲۹ بهمن توسط  هنرمندان و جوانان شهرستان اسکو

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسکو از پخش تصویری سخنان رهبر فرزانه انقلاب در راستای گرامیداشت قیام تاریخی ۲۹ بهمن در بین جمعی از جوانان و هنرمندان این شهرستان خبر داد.

«محمد علی قلیزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ضمن بزرگداشت قیام تاریخی 29 بهمن، گفت: جمعی از جوانان و هنرمندان شهرستان اسکو با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه کارکنان این اداره به صورت تصویری به سخنان مقام معظم رهبری به مناسبت 29 بهمن گوش جان سپردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسکو با اعلام این مطلب افزود:  متاسفانه دو سال است که به دلیل شیوع بیماری کرونا همزمان با روز 29 بهمن  امکان حضور در محضر مقام معظم رهبری و تجدید بیعت با رهبر انقلاب میسر نشده است و حضور جمعی از مسئولین استانی در این دیدار و پخش تصویری این دیدار فرصت مناسبی فراهم ساخت تا جوانان علاقه‌مند به انقلاب و رهبری بتوانند از فاصله‌ دور به سخنان رهبر عزیز گوش جان بسپارند.

 وی در پایان اظهار امیدواری کرد با برچیده شدن شرایط کرونایی در سال آینده شاهد دیدار حضور جوانان انقلاب و مردم و هنرمندان استان با مقام معظم رهبری باشیم.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه آثار خوشنویسی سجاد ولی‌زاده با عنوان «ارادت قلم» به مناسبت سال‌روز قیام مردم آذربایجان علیه رژیم ستم‌شاهی در مجتمع فرهنگی هنری اسکو خبر داد.

قلی‌زاده ادامه داد: با توجه به اهمیت قیام روز 29 بهمن مردم تبریز که نقطه‌ی عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران می‌باشد و در راستای تکریم و تعظیم شهدای این قیام تاثیرگذار، ضرورت داشت برنامه‌های متنوعی برگزار شود که با توجه به گسترش شیوع بیماری کرونا از برگزاری مراسم تجمعی اجتناب شد و صرفا به برگزاری برنامه‌هایی اقدام شد که لزومی به تجمع نداشت.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه آثار خوشنویسی سجاد ولی‌زاده با بیش از 20 اثر با تکنیک نستعلیق در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

کد خبر 1149501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha