رفع مشکلات مردم نیازمند بکارگیری مدیران بومی و توانمند است

حجت الاسلام الهی نژاد، بر ضرورت مدیریت، نظارت و برنامه ریزی برای رفع مشکلات اقتصادی، بیکاری و معیشتی مردم، گفت: رفع مشکلات مردم نیازمند بکارگیری مدیران بومی و توانمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «عبدالواحد الهی نژاد»، امروز(30بهمن)، در دیدار نماینده مردم شهرستان دورود و ازنا با مجمع طلاب دورودی مقیم قم اظهارداشت: رکن اصلی  پیشرفت و آبادانی کشور، مدیران صالح و کارآمد است.

 

دبیر مجمع طلاب دورودی مقیم قم تصریح کرد:  انتظار می رود مجلس با اعمال نظارت قوی نسبت به تحقق شایسته سالاری رسالت خود را انجام دهد.

 

وی با ابراز تأسف از فساد مالی برخی مدیران، عنوان کرد: فساد نتیجه نبود نظارت است و انتظار می رود که مجلس و دیگر دستگاهای نظارتی با اعمال نظارت قوی ریشه فساد را بخشکانند.

 

حجت الاسلام الهی نژاد در ادامه توسعه و احیای کارخانجات و کمک برای رفع مشکل جوانان شهرستان دورود را مورد تأکید قرار داد و گفت: برطرف شدن معضل بیکاری بسیاری از مشکلات دیگر را برطرف می سازد.

 

وی یادآور شد: تسریع در تکمیل جاده ازنا-اراک، به نتیجه رساندن کمربندی شهر دورود، توجه به زیرساخت های مذهبی و فرهنگی از دیگر مطالباتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

دبیر مجمع طلاب دورودی مقیم قم با بیان اینکه دخالت در امور اجرائی خلاف شان نظارتی نمایندگان و خلاف رهنمودها و منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی است و از نظر روحانیت نیز مذموم است، اظهارکرد: با این حال نمایندگان نیز در مرحله انتخاب مدیران و هم در طول مدیریت آنها باید بر عملکرد مدیران نظارت جدی داشته باشند.

 

حجت الاسلام الهی نژاد استفاده از مدیران بومی برای تحقق مطالبات مردم را ضروری خواند و گفت: حل مشکل اشتغال و معیشت و مبارزه با فساد بدون بکارگیری مجموعه مدیریتی قوی در شهرستان امکان پذیر نیست.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1149664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha