خانواده ایثارگران استخوان این نظام هستند

درویشی، گفت: خانواده ایثارگران استخوان این نظام هستند و به رفع مشکلات این عزیزان بخصوص در رفع مشکلات تبدیل وضعیت آنان باید نگاه ویژه ای داشت.

هاشم درویشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: در دیگر کشورها، فرهنگ ایثارگری نهادینه شده است ولی متأسفانه این موضوع در کشور آن‌طور که باید باشد نیست و امیدواریم در مجموعه شهرداری کرمانشاه جایگاه ایثارگران بیش از پیش نهادینه شود.

 

 

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه  افزود: اگر ما کاری برای خانواده ایثارگران انجام دهیم، عده ای که نمی‌دانند از دست دادن فرزند یا پدر چیست، کسانی که نمی‌دانند قطع نخاع و شرایط سخت زندگی جانبازان چیست، شروع به تخریب می‌کنند و می‌گویند برای خودشان رفته اند درحالی که اگر ایثارگران نبودند، آرامش، آسایش و امنیت کنونی را نداشتیم.

 

 

وی خاطر نشان کرد:  مشکلات تبدیل وضعیت آنها باید رفع شود، ما در مقابل آنها وظیفه معنوی و قانونی داریم، در قانون هرآنچه که وضع شده است باید اجرا شود و در جایگاه معنوی، نباید در اجرای قانون سلیقه ای عمل کنیم.

 

 

 

درویشی تصریح کرد: فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران باید با حجاب خود و عمل به وظایف خود بعنوان یک الگو در جامعه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند.

 

 

 

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه  اظهار کرداگر شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان مایه افتخار کشور هستند، پس باید تمامی دستگاه‌های دولتی، خصوصی و عمومی به وظایف خود در قابل این عزیزان عمل کنند، قطعا ارائه خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران برکات زیادی را برای کشور به‌همراه خواهد داشت.

کد خبر 1149819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha