مدیران از روزمرگی دور بشوند/لزوم پیوست فرهنگی در اجرای طرح ها

محمدی کیا با اشاره به چالش های مدیریتی در بین برخی از مدیران گفت: مدیران از روزمرگی دور بشوند و برای گشایش در امور متعدد مردم برنامه ارائه بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «علی محمدی کیا« در ستاد تسهیل سفرهای نوروزی با اشاره به برنامه محوری و ضرورت تکاپو و پویایی در برنامه ها اظهارداشت: برخی از مدیران نسبت به وظایف قانونی خود بی تفاوت و نسبت به مسئولیت خود بی تفاوت هستند.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه نباید همه مسائل را منتظر دستورالعمل ها و ابلاغ دستگاه بالادستی قرار داد، افزود: مدیران از روزمرگی دور بشوند و برای گشایش در امور متعدد مردم برنامه ارائه بدهند و از اختیارات خود استفاده کنند.

 

وی ادامه داد: کار تیمی و مشترک مثل ستاد تسهیل سفر نیازمند همبستگی و همکاری بین بخشی است و از این رو کوتاهی یک نهاد و دستگاه اداری پذیرفته نیست و باید همکاری مشترک صورت بگیرد.

محمدی کیا، با اشاره به اینکه غیبت مدیران بدون هماهنگی غیرقابل پذیرش است، یادآورشد: مرخصی و ماموریت رئیس ادارات باید به فرمانداری اطلاع داده شود و یک فرد جایگزین او در هنگام عدم حضورشان به کارها رسیدگی کند.

 

وی با اشاره به برنامه ریزی برای نوروز و ایجاد آمادگی در جهت میزبانی از گردشگران و ارائه برنامه برای مردم شهرستان گفت: آمادگی باید در بین اعضای ستاد ایجاد تا اینکه در صورت بهبود اوضاع کرونا امکان ارائه خدمت و تسهیل سفر فراهم شود.

 

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه 2 ایستگاه نوروزی و سلامت در مسیر تیران به داران پیش بینی خواهد شد، اذعان داشت: همکاری دستگاه های اداری با تشکل های مردمی لازم است و نباید مردم محوری در امور اجتماعی و فرهنگی موجب کناره گیری دستگاه

های اداری بشود بلکه باید نهادهای اداری به دلیل ماموریت و دریافت حقوق و بودجه در کارها پیشگام از حرکت های مردمی حمایت کنند.

 

وی ادامه داد: در صورتی که شرایط کرونا بهبود پیدا نکند ماموریت و وظایف متفاوت و محدودیت ها اعمال خواهد شد لذا در این خصوص تصمیم ستاد کرونا لازم است.

 

*لزوم پیوست فرهنگی در اجرای طرح ها

 

محمدی کیا به ضرورت برنامه ریزی برای نشاط مردم شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرداری ها و دهیاری ها در این خصوص ماموریت و وظیفه خود را انجام دهند و نباید همه فعالیت های ستاد نوروزی متمرکز بر ارائه خدمت به مسافران باشد بلکه باید برای نشاط مردم شهرستان هم برنامه ریزی کنند.

 

وی یادآورشد: مدیریت شهری در مناسبت های ملی و مذهبی ماموریت خود را در ایجاد نشاط اجتماعی ایفا کند و پیوست فرهنگی منسجم در اجرای طرح ها داشته باشد.

فرماندار تیران و کرون اضافه کرد: برنامه ریزی در این حوزه ضرورت دارد و از شهرداری ها ایجاد فضای پرنشاط و راهنمایی گردشگران ورودی شهرها مطالبه خواهد شد.

کد خبر 1150057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha