تزریق بیش از ۲۷۰۰ دز واکسن به کودکان زیر ۱۲ سال جهرم

موحد گفت: تاکنون ۲ هزار و ۷۷۰ دز واکسن به کودکان پنج تا ۱۲ ساله جهرمی تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدجواد موحد» امروز (دوشنبه ۲ بهمن)، به آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: امروز روند شناسایی بیماران مبتلا به کرونا همچون روزهای گذشته ادامه داشته است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به شناسایی بیماران جدید مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر افزود: امروز شاهد شناسایی ۱۳۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا بودیم که این رقم به نسبت به آمار روز گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

 

وی با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر اذعان کرد: در مجموع تعداد ۴۱ هزار و ۷۳۳ نفر در شهرستان های جهرم و خفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

 

موحد همچنین تعداد کل نمونه های گرفته شده تاکنون را ۱۲۰ هزار و ۶۸۹ مورد عنوان کرد و ادامه داد: بیماران کرونایی سایر مراحل درمان خود را تحت نظارت کادر درمان بخش کرونا بیمارستان پیمانیه جهرم سپری می کنند.

 

وی با اشاره به بیماران مبتلا به کرونا که در قرنطینه در حال سپری کردن دوران بیماری خود هستند تصریح کرد: در حال حاضر تعداد آنها ۲ هزار و ۲۲ نفر بوده که مراحل درمان خود را در منزل سپری می کنند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین به آمار بهبودیافتگان کرونایی نیز اشاره کرد و گفت: شمار بهبود یافته های مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر نیز تاکنون به ۳۹ هزار و ۳۰۷ نفر رسیده است.

 

وی تعداد كل بیماران بستری مشكوک و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه را ۲۰ نفر دانست و ابراز کرد: از این تعداد، تعداد ۶ بیمار بستری مشکوک به کووید ۱۹ و ۶بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

موحد خاطر نشان کرد: همچنین امروز تعداد سه بیمار جدید به شمار بیماران بستری در بیمارستان پیمانیه افزوده شدند.

 

وی با اشاره به اینکه کل واکسن تزریق شده در جهرم را ۳۸۶ هزار و ۸۷۷ مورد عنوان کرد و ادامه داد: همچنین کل واکسن تزریق شده به کودکان پنج تا ۱۲ ساله نیز ۲ هزار و ۷۶۹ دز بوده است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان به شمار جان باختگان کرونایی در شهرستان های جهرم و خفر اشاره کرد و یاد آور شد: تعداد جانباختگان از ابتدای کرونا تاکنون به ۳۱۳ نفر رسیده است.

 

کد خبر 1150113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha