محدودیت خاصی برای عضویت در« بانوی فرهنگ» نداریم

امیر زاده با بیان اینکه در تمام برنامه ها به فرم و محتوا توجه می کنیم، گفت: بنای ما در کانون بانوی فرهنگ تسهیل روند رسیدن زنان به نویسندگی و نوشتن درباره زنان است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، «معصومه امیر زاده» امروز دوم اسفند در نشست خبری«گردهمایی بانوان نویسنده در جشن 5 سالگی بانوی فرهنگ» که در سالن امیر حسین فردی حوزه هنری برگزار شد، گفت: بنای ما در کانون بانوی فرهنگ تسهیل روند رسیدن زنان به نویسندگی و نوشتن درباره زنان است. گام اول ما در جهت هدف اول بود . در هدف دوم می خواهیم ساحت های وجودی زن به بدنه ادبیات داستانی معرفی شود.

 

مسئول آموزش کانون بانوی فرهنگ با بیان اینکه زنان امروز در بمباران نگاه های متفاوتی هستند، عنوان کرد: از جهت های مختلف به زن امروز فشار می آید. از این رو می خواهیم که زن در ساحت های مختلف کمال خود را به نمایش بگذارد.

 

وی با اشاره به اینکه نگاه ما در کانون بانوی فرهنگ، تعادل و تعدیل است، بیان کرد: می خواهیم بانوان در عین اینکه ساحت های خود را شکوفا می کنند استعداد های خود را به منصه ظهور برسانند. این زیر بنای فکری ماست و در قالب برنامه های مختلف می خواهیم به این برنامه برسیم.

 

امیر زاده با بیان اینکه محدودیت خاصی برای عضویت در بانوی فرهنگ نداریم، تصریح کرد: محدودیتی از نظر سن، تحصیلات و گرایش فکری برای عضویت وجود ندارد. افراد به صرف اینکه بخواهند در مورد بانوان بنویسند می توانند عضو شوند بر این اساس آقایان هم می توانند عضو شوند. در کلاسهای ما آقایان هم حضور دارند .

 

این نویسنده اظهار داشت: برنامه های بانوی فرهنگ، عام و خاص است. برنامه های سه شنبه ما هر هفته با یک نویسنده برگزار می شود. دایره ما عام است که اگر کسی تمایل داشت بتواند بانوی فرهنگ را همراهی کند. گروه خاص ما 30 نفر هستند که آثار آنها گام به گام رصد می شود و قدم به قدم با انها پیش می رویم.

 

 مسئول آموزش کانون بانوی فرهنگ با بیان اینکه تعامل نویسندگان در جشن تولد بانوی فرهنگ برای ما حائز اهمیت است، گفت: می خواهیم که همراهی و همفکری نویسندگان شکل گیرد. در تمام برنامه ها به فرم و محتوا توجه می کنیم. برنامه های ما پیوست فرهنگی و آموزشی دارد. در تمام برنامه ها  توجه ویژه به بحث آموزش داریم.

 

کد خبر 1150314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha