آمادگی بنیاد مسکن گلستان برای استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی/ خدمات رسانی به محرومان سرعت می‌گیرد

حسینی در نشست با جمعی از سرگروه‌های جهادی، از آمادگی بنیاد مسکن استان گلستان برای همکاری‌های مشترک در راستای سرعت بخشی به خدمات رسانی به محرومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدمحمد حسینی» امروز (دوشنبه 2 اسفند) در نشست با جمعی از سرگروه‌های جهادی استان با تأکید بر نقش آفرینی این گروه‌ها در محرومیت زدایی، اظهار کرد: در مجموعه بنیادمسکن مرز و محدودیتی در زمینه خدمات رسانی به مردم به ویژه روستاییان نداریم؛ ضمن اینکه اهداف این مجموعه با گروه‌های جهادی تقریبا یکسان است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه فعالیت در مجموعه بنیادمسکن مستلزم داشتن روحیه‌ای جهادی است، تأکید کرد: تلاش ما این است تا این روحیه را در همکاران حفظ و تقویت کنیم و حتی در همکارانی که ممکن است در آینده به این جمع اضافه شوند نیز تسری دهیم.

 

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی برای دستیابی به اهداف مشترک این گروه‌ها با مجموعه بنیادمسکن گفت: در برخی حوزه‌ها مانند ساخت مسکن محرومان، اجرای طرح‌های عمرانی در روستاها مانند جدول کشی و غیره، صدور اسناد مالکیت، حفاظت از اراضی متعلق به بنیاد و غیره می‌توانیم از ظرفیت و توان علمی و تخصصی گروه‌های جهادی استفاده کنیم.

 

حسینی با بیان اینکه در بنیادمسکن برای پیشبرد بهتر فعالیت‌ها، همواره نقشی اثرگذار به مردم داده‌ایم، افزود: مجموعه بنیاد، کار تسهیل‌گری و حمایت‌های فنی و مالی را انجام می‌دهد و مردم خود نقش اساسی را در ساخت و سازها مانند امر بازسازی که با فوریت انجام می شود، برعهده دارند و وسط میدان هستند.

 

وی گفت: مأموریت اصلی ما در امر خدمات رسانی به محرومان است و گروه‌های جهادی نیز در همین راستا فعالیت می‌کنند و این نشست‌ها می‌تواند باب همکاری‌های مشترک بین این دو مجموعه جهادی و انقلابی باز کند.
 

 

کد خبر 1150388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha