شهید قاسم سلیمانی در قلب ما و وجدان مردم یمن جایگاه بزرگی دارد

سلیم منتصر با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی در قلب ما و وجدان مردم یمن جایگاه بزرگی دارد، گفت: هنگامی که خبر شهادتش به گوش مردم یمن رسید صدها هزار تن از آنان به خیابان ها ریختند تا قاتلان را محکوم کنند و اعلام کنند که ما راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سلیم منتصر نویسنده و فعال سیاسی یمن در جلسه سوم سومین کنفرانس بین المللی «مکتب شهید سلیمانی و تمدن نوین اسلامی» با تلاش «مجمع جهانی صلح اسلامی» از روز ۳۰ بهمن ماه در تهران آغاز به کار کرده است، گفت: زمانی که تروریست های داعش با حمایت های بین المللی و برخی کشورهای منطقه به عراق و سوریه حمله کردند حاج قاسم سلیمانی ایستادگی کرد تا این توطئه جهانی علیه امت اسلامی را شکست دهد.

 

منتصر اظهار داشت: فرمانده بزرگ حاج قاسم سلیمانی در قلب ما و وجدان ما جایگاه بزرگی دارد و عزیز دل مردم یمن است. هنگامی که خبر شهادتش به گوش مردم یمن رسید صدها هزار تن از آنان به خیابان ها ریختند تا قاتلان را محکوم کنند و اعلام کنند که ما راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

 

بنابراین گزارش، سومین کنفرانس بین المللی «مکتب شهید سلیمانی و تمدن نوین اسلامی» با تلاش «مجمع جهانی صلح اسلامی» از روز ۳۰ بهمن ماه در تهران آغاز به کار کرده است. در جلسه سوم این کنفرانس مجازی گروه دیگری از چهره های فرهنگی، سیاسی و دانشگاهی ایرانی و خارجی، ابعاد دیگری از حیات بدیع سردار شهید قاسم سلیمانی را مورد بررسی قرار دادند. در جلسه سوم اندیشمندانی حجت الاسلام و المسلمین «پیروزمند» رییس دانشکده مدیریت راهبردی دانشگاه عالی دفاع ملی،  مجتبی رحماندوست استاد دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و دبیر کل اسبق و عضو هیات امناء جمعیت دفاع از ملت فلسطین، ثاقب اکبر معاون دبیرکل شورای همبستگی ملی پاکستان، می الخنساء فعال حقوق بشر در جهان اسلام، استاد دانشگاه و از نخبگان برجسته ائتلاف جهانی علیه تروریسم، ابراهیم آودیچ، کارشناس سیاسی اهل بوسنی و هرزگوین، خیرالدین سمون، دیپلمات و روزنامه نگار بوسنیایی، سلیم منتصر، نویسنده و فعال سیاسی اهل یمن، سید صادق الشرفی رئیس انجمن آگاهی و انسجام جوانان یمن، رادنی شکسپیر، کارشناس و تحلیلگر سیاسی اهل انگلستان، محسن صالح، نویسنده، تحلیلگر و استاد دانشگاه اهل لبنان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پیروزمند سخنرانی کردند.

کد خبر 1150427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha