حمایت گروه جهادی شهید ابراهیم هادی از ۴۰۰ خانواده نیازمند

حیدری گفت: ۴۰۰ خانواده نیازمند زیرپوشش گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در قزوین هستند و کمک های مختلف و متعددی به این خانواده ها با مشارکت مردم خیر و نوعدوست صورت می گیرد.

«سهیلا حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در طول سال برنامه ها و اقدامات مختلفی را به منظور حمایت از خانواده های محروم و نیازمند، ایتام و زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست اجرا می کند.

 

مسئول گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در قزوین ادامه داد: ما درصدد هستیم تا بتوانیم به مناسبت نیمه شعبان ولادت با سعادت امام زمان (عج) تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد را آزاد کنیم که از این رو پویشی را در این رابطه راه اندازی کرده ایم که مردم خیر و نیکوکار می توانند در این پویش مشارکت داشته باشند.

 

وی عنوان کرد: به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) هم گروه جهادی ابراهیم هادی، پویشی را برای کمک به کودکان ایتام راه اندازی کرد که توانستیم با کمک خیران برای 20 نفر از ایتام البسه و کیف و کفش تهیه کنیم.

 

حیدری خاطر نشان کرد: 400 خانواده نیازمند زیرپوشش این گروه جهادی هستند و کمک های مختلف و متعددی به این خانواده ها با مشارکت مردم خیر و نوعدوست صورت می گیرد که توزیع بسته های معیشتی، برگزاری جشن تولد برای کودکان، پرداخت اجاره خانه و قبوض آب و برق، پرداخت بدهکاری به سوپرمارکت ها و غیره از جمله کمک هایی است که به نیازمندان از سوی گروه جهادی شهید ابراهیم هادی انجام می شود.

 

وی یادآور شد: همچنین برگزاری کارگاه آموزشی نظیر شیرینی پزی و عروسک بافی از دیگر اقداماتی است که این گروه جهادی به منظور توانمندکردن و ایجاد شغل برای بانوان بدسرپرست و سرپرست خانوار انجام می دهد.

کد خبر 1150643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha