برگزاری بخش فیلم کوتاه کنگره جهانی «جشنواره حضرت محمد (ص)» در سینما «فرهنگ» شیراز

تقوایی گفت: سالن سینما «فرهنگ» شیراز ۷ و ۸ اسفند از ساعت ۱۴ تا ۲۱ میزبان بخش فیلم کوتاه کنگره جهانی «جشنواره حضرت محمد (ص)» خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حامد تقوایی»، امروز (چهارشنبه 4 اسفند) با اشاره به بخش فیلم کوتاه کنگره جهانی «حضرت محمد (ص)» در جمع خبرنگاران گفت: اکران ها و نشست های تخصصی بخش فیلم کوتاه کنگره جهانی «جشنواره حضرت محمد (ص) در آئینه ادب و هنر» ۷ و ۸ اسفند ماه خواهد بود.

دبیرکل کنگره جهانی «محمد (ص)، پیامبر رحمت در آئینه ادب و هنر» افزود: به بخش فیلم کوتاه کنگره جهانی «حضرت محمد (ص)» در سومین حرم اهل بیت (ع) و به میزبانی سینما «فرهنگ» و همراهی داوران بخش فیلم کوتاه با برپایی نشست های نقد و بررسی، برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: رهبر قنبری، محمدرضا مصباح، مرجان اشرفی زاده، کوروش زارعی و احسان همتی، داوری این کنگره جهانی را به عهده دارند و نشست های رایگان و تخصصی با موضوع «بیان دراماتیک هنر قدسی در سینما و تئاتر» توسط امین رضا نوشین و «شخصیت پردازی دراماتیک شخصیت در سینما و تئاتر» با حضور «نصرالله قادری»، 8 اسفند از ساعت ۱۹ تا ۲۱ تشکیل خواهد شد.

تقوایی اعلام کرد: سالن سینما «فرهنگ» شیراز 7 و 8 اسفند از ساعت 14 تا 21 میزبان بخش فیلم کوتاه کنگره جهانی «جشنواره حضرت محمد (ص)» خواهد بود.

وی تاکید کرد: بخش فیلم کوتاه جشنواره، به صورت رایگان برای اکران فیلم ها در نظر گرفته شده و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی با محدودیت و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، میزبان هنرمندان، علاقمندان و عموم مردم است.

کد خبر 1151083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha