طرح استیضاح شهردار رشت اعلام وصول شد

طرح استیضاح شهردار رشت با هشت رای موفق اعلام وصول شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدحسین واثق کارگرنیا » عصر امروز( چهارشنبه، ۴ اسفند) در بیست و هشتمین جلسه شورای شهر رشت با اشاره به نقش مهندسین در ارتقای سطح زندگی بشر اظهارکرد: مهندسین باید با صبر و حوصله و توجه به مباحث اصولی در ساخت و ساز شهری، از احداث بناهای غیراصولی جلوگیری کنند.

 

رئیس شورای شهر رشت افزود: عدم توجه به این مهم بیشترین آسیب را متوجه اقشار ضعیف جامعه می کند.

 

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری مهندسین متعهد و متخصصان پایبندی به اخلاق حرفه‌ای و انسانی شاهد تحقق شهری آرمانی در رشت به دور از کوچکترین تخلفات ساخت و ساز باشیم.

 

کارگرنیا در ادامه هفتم اسفند ماه سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری و روز وکیل را گرامی داشت و بیان کرد: عدالت گستری از مطالبات مهم مردمی در جامعه امروز است و تا زمانی که وجدان‌های بیدار در راه احقاق حق تلاش می کنند امید به شرایط بهتر نیز در جامعه وجود دارد.

 

وی در ادامه به نامگذاری خیابانی در رشت به نام اولین شهیده مدافع سلامت کشور خبرداد و  گفت: خیابانی از مسیر چهار راه قدس به چهار راه توتونکاران به نام نرجس خانعلی زاده مزین شد.

 

رئیس شورای شهر رشت بی‌نظمی در شهرداری رشت را مورد اشاره قرار داد و اذعان کرد: ارائه برخی طرح ها چون احداث سرویس بهداشتی در محدوده پیاده راه رشت با ارسال چندین باره لایحه و تغییر مکان همراه بود که نشان از عدم دقت در شهرداری رشت است.

 

وی به امضای طرح استیضاح از شهردار رشت اشاره کرد و با بیان اینکه طی نامه‌ای طرح استیضاح شهردار رشت با هشت امضای عضو شورا اعلام وصول شد تاکید کرد: با توجه به‌ عدم قانع شدن اعضای شورا نسبت به یازده سوال مطرح شده در جلسه، آنان خواهان برگزاری جلسه استیضاح وی شدند.  

 

کارگرنیا خاطرنشان ساخت: تیم‌های کارشناسان برای بررسی پاسخهای شهردار به سوالات مطرح شده تشکیل شد که پاسخ کارشناسان مطابق با اظهارنظر شهردار نبود.

 

کد خبر 1151125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha