زندگی حضرت امام موسی کاظم (ع) باید مورد مطالعه و تامل قرار گیرد

ایمانیه گفت: استان فارس افتخار میزبانی امامزادگانی است که از فرزندان و نوادگان امام کاظم (ع) هستند و باید به موضوع زندگانی امام کاظم (ع) توجه ویژه شود زندگی ایشان یکی از الگوهای اسلامی است که باید به آن توجه کرد و مورد مطالعه و تامل قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (شنبه 7 اسفند) در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای «ابوذر» استان فارس که در سالن «شهید رکنی» صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد، گفت: استان فارس افتخار میزبانی امامزادگانی است که از فرزندان و نوادگان امام کاظم (ع) هستند که در هیچ استانی نمونه آن دیده نمی شود.

استاندار فارس اظهار کرد: باید به موضوع زندگانی امام کاظم (ع) توجه ویژه شود زندگی ایشان یکی از الگوهای اسلامی است که باید به آن توجه کرد و مورد مطالعه و تامل قرار داد.

وی با اشاره به عزاداری امام کاظم (ع) در کاظمین، هم گفت: بعد از موضوع اربعین، عزاداری امام کاظم (ع)، به خوبی و با یک جلوه ویژه ای در کاظمین برگزار می شود.

ایمانیه با اشاره به اینکه اکتفا به عزاداری لازم است ولی کافی نیست و باید سیره عملی ایشان را بخوانیم و به آن عمل کنیم، افزود: این جشنواره به نام «ابوذر» نام گذاری شد، «ابوذر» جان خود را بر اساس صداقت و شجاعت گذاشت و از بسیج رسانه همین انتظار است که صادقانه و شجاعانه به کار ادامه دهد و در این جشنواره به بخش های مختلف پرداخته اند.

بر اساس این گزارش در ادامه، «هادی رضایی»، رئیس بسیج رسانه فارس هم گفت: اوکراینی ها یک روز سلاح را تسلیم کرد ولی امروز باید با جنازه هموطنان خودشان روبرو شوند و خداوند سایه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) را مستدام نگهدارد.

کد خبر 1151734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha