مشکلات دریافت مجوز سیب سلامت از زبان یک کارآفرین

یوسفی به مشکلات خود در دریافت مجوز سیب سلامت اشاره کرد و گفت: زمانی که برای گرفتن سیب سلامت مراجعه می کنم می گویند که به مشاغل خانگی سیب سلامت تعلق نمی گیرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امیر یوسفی، کارآفرین شب گذشته (شنبه 7 اسفند) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما به مشکلات خود در دریافت مجوز سیب سلامت اشاره کرد و گفت: زمانی که برای گرفتن سیب سلامت مراجعه می کنم می گویند که به مشاغل خانگی سیب سلامت تعلق نمی گیرد به همین علت مجبور به تغییر مجوز بسته بندی محصولات خانگی به محصولات زراعی و کشاورزی شدم تا گسترده فعالیت بیشتر شود.

 

وی ادامه داد: اما زمانی که مراجعه می کنیم می گویند بسته بندی محصولات شامل 100 نوع محصول می شود که فقط سیب سلامت به شرکت های صنعتی در حوزه غذایی تعلق می گیرد و فقط به آن ها مجوز می دهیم در صورتی که در بحث مشاغل خانگی به ما اعلام کردند که گواهی اظهار به شما می دهیم و نه به همه محصولات شما بلکه فقط به یک یا دو نوع محصول تعلق می گیرد.

 

یوسفی با بیان اینکه کارگاه مورد اشاره برای یک خانم بی سرپرست است، افزود: این خانم 50 میلیون تومان از کمیته امداد محل سکومت خود برای راه اندازی کسب و کار خود در زمینه بسته بندی حبوبات و محصولات غذایی وام گرفته که متاسفانه در بازپرداخت اقساط آن هم مشکل پیدا کرده است.

کد خبر 1151956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha