خدمات موکب آستان قدس عباسی به زائران امام کاظم(ع)

موکب آستان مقدس عباسی از ارائه خدمات به زائران حرمین امامین کاظمین (علیهما السلام) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل،  موکب آستان قدس عباسی ارائه خدمات به زائران امامین کاظمین (علیهما السلام) که برای گرامیداشت مراسم سالروز شهادت امام موسی الکاظم (علیه السلام) وارد آستان قدس کاظمین می شوند را آغاز کرد.

خليل الهنون، سرپرست این موکب و رئیس بخش نگهداری صحن مطهر در آستان قدس عباسی به شبکه الکفیل گفت: موکب آستان قدس عباسی در اکثر زیارت های میلیونی که عتبات مقدسه عراق شاهد آن هستند، مشارکت دارد؛ از جمله آنها زیارت بیست و پنجم ماه رجب برابر با سالروز شهادت امام موسی بن جعفر (علیه السلام) است.

وی تصریح کرد: تشرف این موکب به خدمت رسانی بنا به دستور سید احمد صافی، متولی شرعی آستان قدس عباسی انجام می‌شود؛ به طوری که گروهی از بخش‌های خدماتی آستان قدس در آن شرکت داشتند و طبق برنامه کاری دستور به هماهنگی هر بخش با آستان قدس کاظمین داده شد.

الهنون گفت، بخش‌های مهمانسرا، امور خدماتی، حفظ نظم، نگهداری صحن مطهر، بین الحرمین، رسانه، حمل و نقل و دو واحد خادمان سادات و نگهداری حرم مطهر در موکب شرکت داشتند.

وی در خاتمه گفت، خدماتی که از طریق این موکب ارائه می شود شامل ارائه غذا، آب آشامیدنی، حمل و نقل، نظافت، ساماندهی رفت و آمد زائران و اقدامات امنیتی می شود. بطوریکه شرکت کنندگان در موکب بر اساس تخصص خود تقسیم‌بندی شده‌اند تا بهترین خدمات به زائران ارائه گردد.

کد خبر 1152012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha