دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با مدیر مدینه العلم کاظمیه یزد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با مدیر مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه یزد دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با حضور در مدینه العلم کاظمیه با حجت الاسلام سید ابراهیم فاطمی نسب دیدار و گفت و گو کرد.

 

حجت الاسلام سالاری در این دیدار با اشاره به نقش مساجد گفت: علی رغم نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین دفاع مقدس، متاسفانه امروز شاهد بی مهری نسبت به مساجد هستیم که امیدواریم بتوانیم نقش سازنده مساجد را در جامعه احیا کنیم.

 

وی افزود: اگر مساجد در جامعه نقش صحیح را داشته باشند مشکلی نخواهیم داشت و اگر مساجد نتوانند نقش خود را به خوبی اسفا کنند شاهد بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی خواهیم بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: ما در استان یزد سعی کرده ایم در قالب هایی همچون طرح ملی فهما و همچنین طرح استانی طراوت در جهت احیای کارکردهای مساجد گام برداریم.

 

حجت الاسلام سالاری گفت: حوزه علمیه و مسجد دو نهادی هستند که می توانند فضای فرهنگی ما را نجات دهند و اگر این دو نهاد مذهبی فعال شوند شاهد برکات بسیاری در جامعه خواهیم بود.

 

در ادامه این نشست نیز فاطمی نسب با اشاره به اجرای طرح طراوت در مساجد گفت: خوشبختانه شاهد توجه ویژه خانواده ها به طرح طراوت کانون های مساجد با محوریت مساجد هستند که امیدواریم این مسیر بهتر دنبال شود.

 

در پایان این نشست نیز مدیر ستاد همانگی کانون های مساجد یزد به واسطه همکاری مدینه العلم کاظمیه در اجرای طرح طراوت از مدیر این مرکز تجلیل کرد.

کد خبر 1152060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha