مرزی بودن استان کردستان ظرفیتی برای رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری است

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مرزی بودن کردستان بهترین ظرفیت برای رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری است که با جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی و ظرفیت مرزی بودن زمینه اشتغالزایی را در این استان می‌توان فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، شیوا قاسمی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در هفتمین جلسه شورای اداری استان کردستان که با دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، نیروهای جوان و توانمند را از مهم‌ترین ظرفیت‌های استان کردستان برشمرد و اظهار کرد: استفاده از این ظرفیت‌ها مسیر توسعه در استان را هموار می‌کند.

 

 

وی بیان کرد: مسئولان استان کردستان، چه دولت و چه مجلس باید کنار هم باشند تا بتوانند زمینه توسعه استان را فراهم کنند.

 

 

قاسمی‌پور افزود: نباید دنبال این باشیم که جایگاه خود را تثبیت کنیم چون هدف همه ما بهره‌گیری تمام و کمال از فرصتی است که برای خدمت به مردم در اختیارمان گذاشته شده است.

 

 

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی بیکاری را یکی از مشکلات عمده استان کردستان دانست و گفت:  برای رفع این معضل باید زمینه و بسترهای لازم فراهم شود و مرزی بودن استان کردستان بهترین ظرفیت برای رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری است که با جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی و با بهره‌گیری از ظرفیت مرزی بودن زمینه اشتغالزایی را در این استان می‌توان فراهم کرد.

 

 

قاسمی‌پور اضافه کرد: ایجاد منطقه آزاد بانه و مریوان مطالبه جدی مردم بود که سال‌ها برای تصویب و اجرای آن تلاش شده و امروز شاهد تحقق آن هستیم.

کد خبر 1152197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha