خیرین ظرفیتی برای توسعه زیربناهای کتابخانه ای هستند

طباطبایی گفت: برای افزایش و توسعه زیربناهای کتابخانه ای فرمانداران شهرستانها به عنوان روسای انجمن کتابخانه های عمومی باید توجه ویژه به استفاده از ظرفیت خیرین داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سیدهادی طباطبایی» امروز یکشنبه (۸ اسفند) در چهارمین جلسه تجمیعی انجمن کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با قرائت آیه «اقرا باسم ربک الذی خلق»، گفت: این واژه «اقرا» با گذشت دورانهای متوالی به دست فراموشی سپرده شده است در حالیکه باید تا ابد و به عنوان یک اصل در زندگی همه ما جاری باشد.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: اگر با اعتقاد و عمل به قرآن کریم، این کتاب هدایت کننده و روشنگر در زندگی پیش برویم بدانید که بطور قطع در همه زمینه های فرهنگی، شخصی، اجتماعی، سیاسی و ... وضعیت بهتری را رقم خواهیم زد. 


وی ضمن تشکر از فعالیتهای انجام شده توسط اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، افزود: برای افزایش و توسعه زیربناهای کتابخانه ای فرمانداران شهرستانها به عنوان روسای انجمن کتابخانه های عمومی باید توجه ویژه به استفاده از ظرفیت خیرین داشته باشند. در واقع باید این مسئله کمک به حوزه کتاب، کتابخوانی و کتابخانه ها را علاوه بر یک باقی الصاحات، کمکی برای رشد فرهنگی عمومی، افزایش دانایی و آگاهی در جامعه معرفی کنیم.


طباطبایی همچنین اجرای طرح اشتراک گذاری کتابهای افراد به صورت سالانه با کتابخانه های عمومی را در راستای غنی سازی و روز آمدی منابع موجود در کتابخانه های عمومی استان را پیشنهاد داد. 

کد خبر 1152289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha