برگزیدگان  دومین دوره جشنواره قصه گویی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها در گیلان معرفی شدند

برگزیدگان دومین دوره جشنواره قصه گویی پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها ویژه شب چله سال ۱۴۰۰ با ارسال آثار بسیاری به دبیرخانه این مسابقه پس از داوری نهایی آثار معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، نتایج دومین دوره جشنواره قصه گویی پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها ویژه شب چله سال 1400 که با انتشار فراخوان از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی با همکاری اداره کل بهزیستی استان گیلان، گروه فرهنگی گیله قصه و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کلانشهر رشت برگزار شد، از سوی دبیرخانه برگزری این جشنواره اعلام شد.


دبیرخانه این جشنواره، ضمن قدردانی از تمامی شرکت کنندگان در این مسابقه فرهنگی که از 8 آذر سال جاری آغاز و تا پایان آذر ماه با شرکت دوستداران فرهنگ و ادب ایران برگزار شد، سه اثر را به عنوان آثار برگزیده انتخاب و معرفی کرد‌


بر اساس رأی هیئت داوران دومین دوره جشنواره قصه گویی شب چله ویژه پدربزرگ ها و مادربزرگ ها در بخش زبان مادری انسی خسروی بلالمی از شهرستان رودسر نفر اول شد و جواد اصغری و زهرا علیزاده از شهرستان رشت به ترتیب دوم و سوم شدند.


هیات داوران در بخش قصه فارسی، اثری را حائز شرایط تقدیر ندانست.


بر اساس اعلام دبیرخانه برگزاری این جشنواره، مراسم تقدیر از نفرات برگزیده این رویدا فرهنگی همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و روز کتابخانه گردی در روز 17 اسفند انجام می شود.

کد خبر 1152356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha