اعتماد به آمریکا اعتمادی باطل است/ اوکراین ضربه اعتماد به آمریکا را خورد

امیر پورشاسب با اشاره به عدم حمایت آمریکا از اوکراین گفت: اعتماد به آمریکا اعتمادی باطل است و نتیجه اعتماد به آمریکا قبلا در لیبی و مصر بر جای مانده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ تمام عبدالعلی پورشاسب، جانشین پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس در حاشیه آیین رونمایی از دستاوردهای علمی و پژوهشی این پژوهشگاه در جمع خبرنگاران گفت: در گام اول پژوهش های این پژوهشکده در اختیار کسانی که در جبهه مقاومت و دفاع ملی دست اندرکار هستند در جریان این پژوهشگاه قرار می گیرند و مورد بهره برداری آنها در گام اول قرار می گیرند. در گام دوم از تمام پژوهشگران کشوری و لشکری در تمام سازمان ها که دارای کارهای پژوهشی هستند، دعوت می شود و اگر موضوعات و موارد خاصی را در حوزه کارهای پژوهشی دارا بودند به ما واگذار کنند و این توانایی در این پژوهشگاه وجود دارد که هر نوع موضوعی را مورد پژوهش قرار داده و نتیجه را تقدیم پژوهشگران کند.

 

وی خاطرنشان کرد: پژوهش های این پژوهشکده کاربردی است و پژوهش هایی که انجام می شود برای اجرا و عرصه ظهور در اختیار سازمان های ذیربط قرار می دهیم.

 

امیر پورشاسب اظهار کرد: ما می خواهیم اندیشمندان ایرانی و اندیشمندان جبهه مقاومت از اقدامات و پژوهش های راهبردی که در این پژوهشگاه انجام می شود، استفاده کنند. در گام دوم از تمام پژوهشگران در اجرای پژوهش ها و همکاری برای پروژه ها دعوت به همکاری می کنیم و همچنین سازمان هایی که نیازمند پژوهش در سطح راهبردی هستند، می توانند با واگذاری این پژوهش ها به ما با کمال میل نتایج این پژوهش ها را در اختیار آنها قرار می دهیم.

 

وی در مورد جنگ اوکراین و عدم حمایت آمریکا از این کشور گفت: هر کشوری که به آمریکا اعتماد کرد، همین بلا سرش آمد. ما لیبی را فراموش نکردیم، مصر نیز فراموش نشده است. هر کشوری که به آمریکا اعتماد کند بر باطل اعتماد کرده است و مسلما دیر یا زود ضربه می خورد. جمهوری اسلامی ایران جبهه حق است و هر جبهه ای که با ما همکار و همراه باشد، ما تا آخرین نفس پشتیبان او خواهیم بود.

کد خبر 1152449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha