فعالان عرصه ادب و هنر باید پیام و بشارت حضرت محمد (ص) را به عالم برسانند

آیت ‌الله دژکام گفت: فعالان عرصه ادب و هنر باید پیام و بشارت حضرت محمد (ص) را به عالم برسانند که جهان پایان خوب و خوشی دارد تا انسان ناامید نباشد زیرا فردای بهتری پیش روی بشریت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت ‌الله «لطف ‌الله دژکام»، امروز (دوشنبه 9 اسفند) در آئین پایانی کنگره جهانی «محمد (ص)، پیامبر رحمت در آینه ادب و هنر» گفت: بشارتی که پیامبر (ص) به عالم داد با فریادگری هنرمندان و ادیبان در کنگره جهانی «محمد (ص)، پیامبر رحمت در آینه ادب و هنر» به گوش جهان می رسد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز افزود: امیدواریم که آغاز و راه اندازی این کنگره جهانی از سومین حرم اهل بیت (ع) تداوم داشته باشد و جهانیان را بیش از پیش از برکت وجود و نفوذ مقدس حضرت محمد (ص) برخوردار کند.

وی اضافه کرد: از میان ۱۲۴ هزار پیامبر، حضرت محمد (ص)، گل سرسبد سلسله نبوت و رسالت شاهد بر همه امت ‌هاست و هیچ چیزی از نگاه بینای و بصیر پیامبر (ص) در طول تاریخ پنهان نماند.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به دعوا بر سر قدرت بین اروپا در شرق و غرب و هزینه شدن پول‌ های هنگفت برای جنگ در جهان امروز بیان کرد: مدعیان نظام دموکراسی قصد دارند همه چیز را خوب جلوه دهند اما هنوز مانده تا همه چیز خوب شود اما بشارت حال خوب و خوش دنیا را پیامبر (ص) آورده است و نوید داده اند که جهان منتظر آمدن کسی است که عدالت را به همه جهان ارزانی کند و کام مردم را با عدالت خود شیرین خواهد کرد.

وی ادامه داد: فعالان عرصه ادب و هنر باید پیام و بشارت حضرت محمد (ص) را به عالم برسانند که جهان پایان خوب و خوشی دارد تا انسان ناامید نباشد زیرا فردای بهتری پیش روی بشریت است.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: برگزاری کنگره جهانی «محمد (ص)، پیامبر رحمت در آینه ادب و هنر»، آغازی برای برگزاری این کنگره در سال‌ های آینده است و فریادگری پیام حضرت محمد (ص) برای بشریت مژده‌ های بسیار خوبی از شیراز آورده است.

کد خبر 1152535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha